|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb het idee, niet respectloos bedoeld dat je niet begrijpt wat ik hiermee probeerde aan te halen. Dit wordt nu volledig uit zijn verband gerukt.
En ik zal het nog een keer herhalen, "Je zult eerst jezelf moeten leren respecteren voordat je een ander respect kunt geven".
P.S. Dit gaat over virtueel respect Mram
Jij percipieert het als respect in het dagelijks leven, althans in mijn perceptie  Virtuele groet,
Henry. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Respect,krijg je ,als je gewoon doet.
En, niet door interessant te doen,zoals, op een Nederlandstalige chat,een topic vol te zetten,met Engelstalige zinnen.
Ja ja...Zuur is terug...
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je zuur dat wilde ik horen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zuur,welkom terug,hahahah en dat meen ik heel oprecht maar wist niet eens dat je weg was sorry,maar fijn dat je terug bent kussssssssssssss en knuffff Bonn |
zuurrr kuss dat wou ik nou ook ff zeggen.
en henry omdat dit viruteeel is kan je dus iemand behandelen als oud vuil ??
en even om op jou zin terug te komen "Je zult eerst jezelf moeten leren respecteren voordat je een ander respect kunt geven".
je zelf respecteren heeft niks te maken met respect voor een ander . ik kan bv heel laag over mezelf denken. wat het eigenlijk alleen maar makkelijker maakt . om een ander dan op te hemelen. iemand zien als idool . omdat ie in jou ogen veel meer waard is dan jij. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Jullie doen nu dus precies waarvoor het topic bedoeld was  En Zuur, interessant doen? Wil het voortaan ook wel in het Latijns of Grieks doen hoor, doe ik nog interessanter. Maar leuk dat je exact reageert zoals het bedoeld was. Schot voor open doel  En Mram, heb nog een paar bruikbare boeken voor je over het verdienen van respect. Helaas wel engelstalig  Met respect,
Henry.
P.S. Chat en Topic zijn engelstalige woorden Zuur, I'm having an absolute ball now, oeps sorry
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Al doe je het in het Laps,Henry.Zal mij een worst wezen.
Maar als je het in het Laps doe,maak dan minder spelfouten,dan in je Engels. Voorbeeld?Emphatie (zoals jij het schrijft)Empathy (zoals het moet)
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Whahaha, tuurlijk. Heb je wel eens gehoord van schrijf versus spreektaal? Helaas schrijven de meeste mensen zoals ze praten en praten sommige zoals ze eigenlijk zouden moeten schrijven  Ik kan daar nog wel een verdere toelichting op geven maar gezien bovenstaande.... I'll rest my case  Emphatie becomes empathy........................??
Groet,
Henry, of is het Henrie?  P.S. Kleine tip, don't correct me if you're wrong!! |
henry deze is voor jou
Wees lief voor de ander, hij is ook lief voor zichzelf.
want als ik het mag zeggen vind ik je een echte narcist ten opzichte van jezef
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat een Flauwekul antwoord,Henry |
|