|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zou het leuk vinden om mijn lieve leuke lekkere medechatters een kaartje te sturen , mocht je het leuk vinden dan kan je me mailen hier op kletsen gaarne uiteraard met het bijbehorende adres ik bijt niet en ben discreet met de gegevens dit geld uiteraard ook voor de heren en de dames met een jaloerse hubbie vermeld het er even bij  . groetjes en tot kletsen .
Deepbleu |
je mag me adres maar dan moet je de kaart wel zelf komen brengen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten shirley kletsen.com
we kletsen.comlaan 33
2679 DB
rotterdam
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja Deep
De meeste leden van de chat willen dat graag. Er zijn ca 9500 leden zag. Ik heb eeb oproep gedaan om allemaal hun adres naar je te mailen zodat ze een kaartje van je krijgen. Ze vonden het een excellent idee.
Groetjes Bertoesja |
Anonymous Undefined 65739 berichten zal het bij berichten plaatsen |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ga er van uit dat niet iedereen van mijn persoontje een kaartje wil ,Bert maar jij vast wel toch een heer van stand is toch een bobo die willen altijd wel iets gratis hebben ,hahahahahaha .
Groetjes weer en gewoon geven die adressen al ken ik je of niet van kletsen als het te gek word gooi ik er de rem op maar zal wel meevallen sluit dan wel een deal met TNT , even voor de duidelijkheid ben niks van plan op te blazen
|
Ik wil er wel eentje van je Deep maar alleen als je hem zelf komt brengen.. krijg je van mij een bak koffie en een stuk vlaai voor de moeite
|
neem die van mij dan ook maar mee naar snuf eten we samen taaart
|
Anonymous Undefined 65739 berichten vind het een heel leuk idee, mijn adres is hetzelfde als dat van Shir, maar we wonen niet samen hoor
|
Anonymous Undefined 65739 berichten leuk idee deep maar doe maar kaartje via meel |
|