Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Afmelden kletsen.com

1

Advertise here!!

Citeren13.04.20060 likes
Wie o wie kan mij helpen?! Hoe ik ook zoek en kijk, ik kan nergens vinden waar ik mij kan afmelden bij deze dienst. Ik wil graag mijn profiel verwijderen, en geen enkele informatie meer ontvangen van kletsen.com! Wie weet hoe ik dat kan doen?
Citeren13.04.20060 likes
haaaaaaaaaaaaaa das een goeie,.... nou ik weet het niet,.... maarre suc6 voor alsnog er mee

Toppie het lekkerste Droppie
Citeren13.04.20060 likes
hahaha ik weet het ook niet, anders moe je amar gewoon gesellie hier blijven kletsen he hahaa! of ff met je vraagie hier na toe meelen krijg je vast wel antwoord:webmaster@kletsen.com

kussie kirsten!
Citeren13.04.20060 likes
Hoi typmiep16

Jammer typmiep, maar je profiel gaat geloof ik automatich weg naar 6mnd als je niet meer op de chat komt,en anders stuurje een mail naar webmaster@kletsen.com !

Maar mss kan Shirley je wel nog wat meer vertellen,het ga je goed

groet wonderfull
Citeren24.05.20080 likes
ik wil me afmelden

Advertise here!!

Citeren24.05.20080 likes
even emailen naar [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email]
Citeren24.05.20080 likes
En ik wil mij NIET afmelden ,want ik vind kletsen zo`n ontzettende leuke en goede chatsite,dat heeft lang geduurd voordat ik zo`n leuke chat heb gevonden,maar nu na bijna 2 jaar kletsen ben ik nog steeds heel blij met kletsen.
Alle modjes daarvoor bedankt en Denre jij ook enorm bedankt,ik heb hier veel plezier,kan mijn verhaal en verdriet soms kwijt en heb er veel leuke mensen leren kennen,dikke kusssss en knufffff en ga zo door,in 1 woord GEWELDIG
Citeren24.05.20080 likes
Citeren24.05.20080 likes
afmelden waarom zou ik ben tevreden met deze chat vind wel dat er mensen meer respect voor een ander mogen tonen
Citeren24.05.20080 likes
Ik toon zeker wel respect voor mijn medemens En vind dat er juist hier wel respect voor een ander is,ik heb op andere sites gezeten nou daar was schelden en dat soort dingen de normaalste zaak van de wereld en modjes deden er gewoon aan mee,dus ik geef kletsen een dikke vette 10 maar goed meningen verschillen nu eenmaal

1

Adverteer hier