Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Aanslagen in Londen

3

Advertise here!!

10.07.20050 likes
Hopelijk was dit de laatste aanslag in de ganse wereld,ja ik voel ook mee met de Londenaars

marina superster6
10.07.20050 likes
wie kent dat spotje nog van geloof ik bitter lemon ... met dat liedje ...
London is the place for me tadadadadadaada london is the place for me ..
gek werkt dat toch in je hersenen dat bepaalde synapsen opeens contact maken zodat dat in 1x in je geheugen schiet ...
hebbie dat ook?
11.07.20050 likes
ja jaco, ben het helemaal met je eens, dat nederland ook aan de beurt komt, maar dat kan ook niet anders, met die regering van ons he, beweren dat ze christelijk zijn, maar ondertussen doen ze wel mee aan oorlogen, dat bijt elkaar toch, zolang als ze als een kip zonder kop achter amerika aanlopen, loopt de bevolking gevaar op aanslagen en dan hebben ze de mond vol over het midden-oosten en dat daar geen democratie is, is die hier dan wel, wanneer komt er eens een referendum over dat soort zaken, maar dan willen ze de mening van het volk niet horen, als je het allemaal een beetje objectief bekijkt, doet onze regering precies hetzelfde als die terroristen, nl onschuldige mensen in gevaar brengen, enne...wel eens aan DSM gedacht hier in het zuiden, vanaf de autoweg bereikbaar, pfff. groetjes van mij aan iedereen!
14.07.20050 likes
ben just terug van londen je houd je ni voor mogelijk wa voor schrik ik had ik logeerde op 1 straat van waar de bus is ontploft en geloof me da geluid wil ik nooit meer horen verschikkelijk gewoon toen wisten we nog niks van die metro's wij zijn gaan kijken en wat je daar zag is niet te beschrijven verder praat ik er liever niet over maar een ding is zeker dit mogen we niet toelaten onze samenleveing mag er niet aan kapot gaan
groeten uit vlaanderen belgie
14.07.20050 likes
Dieren doden om te eten '

wat zou zo'n terrorist voor 'n ras zijn ...
voor mij zijn 't hersenlozewrakken.

heb er geen woorden voor maar vind dit in en in triest

Advertise here!!

18.07.20050 likes
rechtoplopende gordeldieren denk ik
nee nog beter .. het zijn amobe (spreek uit ameube)
dat zijn insecten met slechts 1 herzencel ...

gr. tim
08.08.20050 likes
vraag je eens af wie zit er werkelijk achter dit alles.ik bedoel kijk eens vanaf het begin wie heeft er het meeste baat bij al die aanslagen
3

Adverteer hier