Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Aanslagen in Londen

Advertise here!!

07.07.20050 likes
heyyyyyyyyyy groetjes terug
08.07.20050 likes
ik sluit me owk helemaal aan hoor maar het waren tog 4 aanslagen en geen 7???? nou eigenluk maakt het niet uit het is tog even erg ik hoorde net dat er 52 doden al waren dat is egt nie meer normaal ik snap niet dat se somaar onschuldige mensen kunnen vermoorden soiets doe je gewoon niet!!! wat er ook aan de hand is met iemand vermoorden los je helemaal niks op!!!
soentjuh kirsten!
08.07.20050 likes
En ik...ik heb er gewoon geen woorden voor!!! te erg...
Dan mag een mens niet racistisch zijn, je zou voor minder!! sorry, ik heb een uitgesproken mening daarover...

lieve groetjes,
snoop

Hierbij betuig ik ook mijn medeleven naar Londen toe...
08.07.20050 likes
geen woorden voor......

verschrikkelijk.....

peace in the world !!!!

groetjes, dodo
08.07.20050 likes
weetje het leven is soms gewoon klote en hoe dat komt allemaal door de mense self dat doen we allemaal elkaar aan , maar waarom dat heb ik nooit gesapt en sal ik ook nooi gaan doen!!! nu sie dit weer aanslagen maar wat schiet je er mee op helemaal niks je krijgt er alleen verdiet van en angst verder niks terwijl het leven mooi had kunnen sijn als iedereen elkaar acepteerde en niemand un ander pijn doet maar helaas so is het niet en daar is wat er in londen nu is gebeurt een voorbeeld van! het had nooit sow ver met de haat tussen de mensen onderling mogen komen!1
kusjes kirsten!

Advertise here!!

08.07.20050 likes
Hzeeeej (k)

ja tis erug gesteld mee de wereld ,, agge nou al mense die niet mis emme gedon vermoord ... Zu kunne ou den wel beter in ene keer weg steke ,, gestigt of gevang . Ver my ist eender ,, geeft anderz leveslang ,, doodstraf is te rap voorby . Zoe een beetju martele ... Of moete zu nog wa menseleves kapot make ,, nie alleen die mense die gestorve zin un leve is kapot . mer a ouwe vriend der by zit ,, is ou leve der den oek nie gwst . Srri kbegrypet nie ... Mer euh ,, tkom wel as mer digter by ons landju ? . Eerst de vs ,, den spanju en nou Engeland al ... De volgende zin wy !! of Denemarku . Mer a zulle ner ons land kome wone ,, wy moge nie rasistis doen ,, nee ,, wy moete ulle mer late doen ,, mer zulle kunnu zoeveel mense leves kapot moku !! Srri ... Gene fuck rasisme meer !!

Greetz Evi
08.07.20050 likes
[flower] names art en mij
09.07.20050 likes
Ik ben alleen bang dat Nederland ook een keer aan "de beurt" is, wat denken jullie daarvan?...Waarschijnlijk zullen "ze" dan Amsterdam of Rotterdam treffen....(Rotterdam, voor de havens, belangrijke export en import)

Jaco
09.07.20050 likes
moeten we eigenlijk te niet lang bij stil staan jaco.........al dat tereur mag ons leven niet gaan beheersen.

muts
10.07.20050 likes
wie had ooit twin towers gedacht, of london, of madrid, of dat het ijzeren gordijn zou vallen ...
je weet het met terroristen maar nooit waar ze toeslaan .. en gelukkig maar ..

timmie

Adverteer hier