Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

3e Kletsen.com chat uitje

1

Advertise here!!

01.09.20050 likes
Hallo allemaal,

Op zondag 2 oktober 2005 is het weer zover, het 3e Kletsen.com chat uitje op een nog nader te bepalen (centrale) plaats in Nederland.

Wat we gaan doen is afhankelijk van het aantal mensen dat meegaat, dus heb je interesse geef je dan zo snel mogelijk op. Zodra we een idee hebben hoeveel mensen er meegaan zal een programma opgesteld worden en wordt je daar over geinformeerd.

De kosten?
Tot op heden waren er geen kosten aan verbonden (afgezien van vervoer en de genuttigde consumpties) en ook deze maal willen we de drempel laag houden door dit, indien mogelijk, gratis te doen.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
01.09.20050 likes
heyyyy denre
natuurlijk ga ik mee wat denk je nou lijk me leuk om ook jou eens een keertje te zien ik ben erbij
lieve groetjes shirley xxx
01.09.20050 likes
Hoi Denre

Ja wij zijn ook van de partij wonder en heliber.....gezellig om jou is live te zien!!!

whaha heb er zin in

groet heliber en wonderfulll
01.09.20050 likes
hoi denre, ik ga ook mee naar dit uitje, en ik rijd dan toch alleen die dus dan nog vervoer zoekt , dat hoor ik dan wel.

groetjes eagel.
01.09.20050 likes
hey denre
tuurlijk ga ik mee. vindt het ontzettend jammer dat ik er al 2 gemist heb.
groetjes cats.
ps datum staat al genoteerd.

Advertise here!!

01.09.20050 likes
Hoi Denre,

Geweldig het lijkt me zo leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten. Dat voegt daarna denk ik ook nog iets extra aan het "kletsen" toe.

En gelukkig duurt het ook niet meer zo lang, 2 oktober!

Vrolijke groetjes Blush

PS Als het in Engeland wordt gehouden, ik heb nog wel een roeiboot.
01.09.20050 likes
nee blush een neutrale plek zal het worden ergens waar het ongeveer voor iedereen even ver reizen is hopen we
02.09.20050 likes
uhhhh hebben ze wel tafels, moet toch een keertje lukken

ga heerlijk mee, is me de vorige twee meer dan goed bevallen.

sasje xxxxxxxxxxx
02.09.20050 likes
hoi denre. ik moet helaas zeggen dat ik onder voorbehoud mee ga met het chat uitje, er is voor nog eerst iets wat op gelost moet worden , sorrie.

groetjes eagel.
03.09.20050 likes
heyyyyy lieve kletsers waar blijven jullie nou toch niet allemaal aan het wachten op de locatie he???

1

Adverteer hier