Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

2006~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

27.12.20050 likes
ik wil ff tegen iedereen (die het kan lezen :P ) haha srry mijn oom kon mijn taal niet lezen daarom zeg ik dat ff :P maar oke.. ik wil je allemaal een onwijs fijne afsluiting van 2005 schenken, er zijn stomme maar ook leuke dingen gebeurd en in 2006 is alles weer anders en dan komen er weer nieuwe dingen dat vin ik altijd het fijne van oud & nieuw bij oudjaarsdag sluit je dingen af...soms fijne soms stomme en in het nieuwe jaar komen er allemaal nieuwe dingen met nieuwe keuzes die je leven eigenlijk bepalen.. maar oke genoeg filosofisch gedachten van snoes... ik wil jullie een goed oud en nieuw wensen!! en ik wil nog wel 10 vingers en 10 tenen zien!!!!!
xx snoes
28.12.20050 likes
dag lieve snoezie,

Ik wens je ook een spetterend eindejaar en een liefdevol nieuw jaar toe! Dat al je dromen en wensen mogen uitkomen in het jaar 2006!!!!
En h??l v??l geluk met je vriend gewenst...
dikke kus,
hug,
snoop
xxx
28.12.20050 likes
heeii jij ook he snoezie!!! maar weetje ik geloof niet zo dat je iets afsluit en opnieuw begint1 natuurluk dat kan je doen in 2006 op de eerste dag! maar dat kan elke dag! je kan elke dag opnieuw beginnen met je leven!!
en naturluk net zo goed hetselfde houden als ie al leuk is!!!
nou in ider geval heel veel geluk toegewenst in 2006!!
kuss kirsten!

Adverteer hier