Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

18 nov chatuitje

Advertise here!!

Citeren07.11.20060 likes
Gewoon iedereen voor zichzelf betalen, zo kun je ook drinken wanneer je wilt.

Kiss Jaco xxx
Citeren07.11.20060 likes
en ik betaal ook zelf mijn eigen pilsjes , ik wil dus niet dat mensen die 3 cola op een avond drinken ,voor mij de 20 pilsjes moeten meebetalen
Ik weet uit ervaring dat zoiets altijd gebeurd, en dat is niet de bedoeling , we hebben het gemerkt in Rotterdam daar had ik (door de mixdrankjes van andere mensen ) voor 2 pilsjes 20 euro betaald ,dus mijn conclussie : zelf betalen en niet bijleggen
Citeren07.11.20060 likes
Mooi gezegd Boer

Jaco
Citeren07.11.20060 likes
had al aangegeven, maar zal hier ook nog ff doen....
sluit me aan bij Peet, Boer, Jaco, Cell......
ieder voor zich, dan betaal je wat je drinkt klaar....

wauwww heb er wel heel veel zin in, chat-uitje
hopelijk net zo gezellig als vorige keer...gaat lukken yeahhh

kusss feye
Citeren08.11.20060 likes
ja dat vind ik op zich een beter idee ieder voor zich zelf drinken halen heb je ook geen achteraf gezeur en iedereeen die zich wat minder kan veroorloven kan dat zo in de smiezen houden

groetjes dave

Advertise here!!

Citeren08.11.20060 likes
Gohhhhhh..... de afgelopen keren heb ik steeds de pot bijgehouden, en in heb nog nooit een ongetogen woord gehoord !!

Ik geloof ook niet dat er iemand is benadeeld of dat er iemand op een ander zijn kosten heeft gedronken !!!

Ik blijf erbij dat we gewoon gaan lappen, want ik vind het ook niet leuk dat er steeds de helft van de mensen uit de groep weg zijn, om steeds aan de bar hun drankje te bestellen !!! (en dan nog steeds afrekenen met al dat wisselgeld !!)

Maar we zullen zien !!!!

Ik ga vanavond nog ff boodschappenlijstje maken voor wat we nog moeten hebben, eten en drinken !...............

Dit moeten we ook nog onderling zien te regelen !!!

Gr.

Heli !!!
Citeren08.11.20060 likes
heli we begrypen jouw standpunt wel maar ron en ik gaan echt onze eigen drankjes betalen en zo als je al hebt gelezen zijn er meerderen die er zo over denken maar wat de boodschappen bedreft daar doen we wel aan mee

dikke knuffff peetje en ron
Citeren09.11.20060 likes
ik betaal wel alles als ik kom
Citeren11.11.20060 likes
is er al bekend naar welke kroeg we gaan ????

deepblue en referee willen dat graag weten
Citeren11.11.20060 likes
Geen idee Mram, maar Heli en Wonder weten dat ongetwijfeld!!!

Maar ik heb er ontiegelijk (is Brabants hihihi) veel zin in, en ik kom samen met Feestnr37

Maar gaarne nog wel eventjes de specificaties hoelaat we waar (en waarom haha) moeten zijn.

En ik hoop dat mama van vijf ook kan komen, is een eeuwigheid geleden dat ik haar voor het laatst heb gezien!!!

Kisses, Nakky

Adverteer hier