Citeren02.11.20060 likes
jah en ga niet naast bh ligge die SNURKT heb ik gehoord!!!!
en was er nog een die snurkte jaco was het geloof ik.....
xxx cell
en was er nog een die snurkte jaco was het geloof ik.....
xxx cell
Advertise here!! |
Citeren02.11.20060 likes jah en ga niet naast bh ligge die SNURKT heb ik gehoord!!!!
en was er nog een die snurkte jaco was het geloof ik..... xxx cell |
Citeren03.11.20060 likes Ik blijf niet slapen, maar daarnaast gaat Snuffelaar mee, dit houdt dus ook in dat de kids ook mee gaan, als dit tenminste geen probleem is.
Kusssssssss |
Citeren06.11.20060 likes hey snuffeltje en snuffelaar
jammer dat je niet blijft slapen, maar natuurlijk kunnen de kinderen mee! We weten alleen niet hoelaat we echt gaan stappen ! gr wonder xxxx |
Citeren06.11.20060 likes hoi
zag dat tessem en kinderen ook mee komen,als niceguy ook me gaat leuk! maar las ook over eigen drankjes betalen, graag hier jullie meningen over ?? Tja ik vindt persoonlijk makkelijker lappen, maar als jullie je eigen drankjes willen betalen ook oke ! gr wonder |
Citeren06.11.20060 likes nou wonder wil het wel uitleggen we zijn dus met zon 20 man hoeveel moet er telkens wel niet in de pot gedaan worden word ons te duur dan vandaar en je kunt niet in andermans knip kijken dikke kussssssssssssss peetje |
Advertise here!! |
Citeren07.11.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren07.11.20060 likes laatste keer in bergeyck ging het goed met de pot . iedereen dronk ook fris bier of wijn.
maar in rotterdam ging het mis . daar dronken een aantal mixdrankjes en dan gaat de pot wel erg hard. het hangt er voor mij dus gewoon vanaf wat iedereen drinkt. |
Citeren07.11.20060 likes hoi
idd mram in Rotterdam klopt. maar we zijn met 20 ?de heledag komen nog al verspreid en snuff blijft niet slapen jean niets van gehoord en madmax ook niet en limboleeuw ook niet ! maar is goed zeg ff van te voren wie dan wel met de pot mee willen doen ![]() ![]() |
Citeren07.11.20060 likes ik doe gewoon met pot mee , peet dat is goedkoper alsdat je voor zelf betaald , iedereen 10 euro heb je er al 200 dus..... |
Citeren07.11.20060 likes sow sow
nou aangezien ik geen biertjuhh lust . ![]() en een mixjes drinkster ben, ben ik voor drankjes zelf betalen . lijkt me wel zo makkelijk. xxx cell |