Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

1 iemand, die je leven verkloot!

2

Advertise here!!

07.11.20100 likes
hey lieve Dioxon .
Wat een verhaal zeg over jouw leventje
das niet niks zeg ik heb veel respect voor je en vind het knap dat je dit hier neer zet
.
ik snap dat je met veel gevoelens zit
En ik wil dat je wet dat je altjd kunt praten met me hoor als je dat wil
hopelijk tot snel dikke kus en knufel steffan
08.11.20100 likes
dioxon ik pest maar binnen in dit grote lichaam zit een kleinik heb bij jou verhaal moeite gehad ik net een verhaalmet mijn psygiathergehad had wat zeer slecht verlopen was maar meisje kop op je kan hwt
08.11.20100 likes
ik ben er niet al te vaak maar als ik er ben wil ik je oor wel zijn.
09.11.20100 likes
Dox,het lijkt me juist wel goed om het de huisarts te vertellen,nu worden alleen de symptomen aangepakt en niet de oorzaak,en zo kom je er geheid niet van af,
kuss, Babs.
09.11.20100 likes
helemaal eens met babs neem de huisarts in vertrouwen diox das is het beste die is profesioneel

dikke kuss

Advertise here!!

09.11.20100 likes
Lieve Bebbie & Hanna,

Dank voor jullie reactie, en jullie hebben zéker gelijk, maar ik weet totaal niet hoe het gaat lopen. Het belangrijkste voor mij is dat mijn gezondheid goed wordt, en dat ik weet hoe ik met stress moet omgaan, want het blijkt dat het zo niet lukt. Als ik uit mijn woorden kom, dan zal ik wat meer aan de huisarts vertellen, maar eigenlijk twijfel ik er heel erg over. Maar ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve reactie, en ik zal laten weten hoe het is gegaan. Dikke knuffel:-* Diox
2

Adverteer hier