Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

1 iemand, die je leven verkloot!

1

Advertise here!!

19.10.20100 likes
Dit is geen gedicht, maar graag iets wat ik meerdere mensen wil vertellen..

1 persoon heeft mijn leven gigantisch verkloot! En die persoon, dat is toch eerst iemand betrouwbaars geweest.. Het is me vader.. Mijn vader heeft misbruik gemaakt van mijn bestaan.. Hij heeft me misbruikt, en mishandeld.. Daarna heb ik 2 jaar in een tehuis gezeten. Inmiddels zit ik vanaf 4 september 2010 in een pleeggezin. Ik heb het momenteel niet gemakkelijk. Op de chat kan ik nogal boos/aggressief reageren, maar ik hoop dat jullie door dit begrijpen, hoe dit komt.. Het is allemaal niet makkelijk meer..

Momenteel zit ik dus in een pleeggezin, maar ook daar heb ik nu veel ruzie. Me begeleider laat me alleen staan.. Ik ben nu aan het bedenken wat ik kan doen..

Mijn verleden was echt rot.. en dit.. gun ik niemand!!!

Veel liefs van dioxon
19.10.20100 likes
dioxon, wat vreselijk voor je, en ik wens je heel veel sterkte, dikke kus en knufff
20.10.20100 likes
Hey dioxon, vind het egt erg voor je dat jij z,on rot verleden heb gehad.

Hoop egt voor jou,dat de toekomst beter word voor jou.

kussies,knuffies.
20.10.20100 likes
dioxon veel sterkte meisje
20.10.20100 likes
liefe dio

ik had het allemaal al gevoeld en geregistreerd
ben trots op je dat je het hier neerzet zoals ik altijd zeg open je hart en laat de goede toe
het is niet makkelijk om dat onderscheid te maken maar luister naar je gevoel en handel dan .als meisje van 16 is dat heel moeilijk dat snap ik maar wat ik je mee wil geven is grijp de handen die naar je worden uitgestoken stevig vast en het is een lange weg maar dan komt het goed meis als je me niet begrijpt vraag het me dan aub

dikke kuss van hanna

Advertise here!!

20.10.20100 likes
wens je heel veel sterkte

kussss en knufff
27.10.20100 likes
heel veel sterkte in deze perioden als ik iets zou kunnen doen ,dan hoor ik dat graag!!

mvg WOLF

zoennnn
27.10.20100 likes
hello
31.10.20100 likes
Hallo dioxon. Ik heb jou verhaal gelezen,en wat een narighijd heb jij mee gemaakt. En wat naar dat je het in het pleeg gezin niet goed kan vinden.Heb jij al eens met jou huis arts gepraat? Iemand die je echt in vertrouwen kan nemen? Uit eindelijk heeft die ook een zwijgplicht. Ik zou in iedergeval met iemand gaan praten.Dit zijn zoveel dingen die jij hebt mee gemaakt,en dat is niet zo maar wat.Dat moet stukje bij beetje ook een plekje gaan krijgen.Ik wens jou heel veel kracht en liefde toe!!!dikke knuffel van eucalipta.
07.11.20100 likes
Lieve eucalipta,

Dank je wel voor je lieve woorden.. Ik heb dinsdag een afspraak met de huisarts, maar ik ga hem/haar nix vertellen over mijn situatie.. De enige rede dat ik erheen ga, is omdat ik veel last van hyperventilatie en duizeligheid heb.. En ik wil graag weten wat ik eraan kan doen..
Ik praat regelmatig met mijn mentor, maar die weet het zo ook eventjes niet meer.. Ze vind het een hele moeilijke situatie.. Maar ik wordt door veel mensen erg gesteund, en dat is echt super.. Ik weet in iedergeval, dat ik er niet alleen voor sta.. En dat is het belangrijkste! Heel erg bedankt eucalipta..

knuffel van Dioxon

1

Adverteer hier