Citeren15.11.20080 likes
Shorp van harte met je zoon die vandaag 4 jaar word verwen Brenden maar en maak er fijne dag van gr kussssssssssss knuffffffffff Visser
Advertise here!! |
Citeren15.11.20080 likes Shorp van harte met je zoon die vandaag 4 jaar word verwen Brenden maar en maak er fijne dag van gr kussssssssssss knuffffffffff Visser |
Citeren15.11.20080 likes schor,van harte gefeliciteerd met Brenden en ik hoop dat jullie een fijne dag zullen hebben,geniet ervan.Brenden jij zelf ook utieraard van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je heel veel taart en cadeautjes zal krijgen ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.11.20080 likes Lieve Schorp,van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Brenden,geef hem en dikke smakkerd van mie..
Bren,KUSSSSSSSSSSSSSSS ![]() ![]() ![]() Babs |
Citeren15.11.20080 likes hey schorp van harte met de verjaardag van onze grote vriend geef hem een dikke kussssss van ons ,
we komen hem morgen middag persoonlijk feliciteren ![]() tot morgen middag dikke kussssssss ron en peet |
Citeren15.11.20080 likes shor van harte met de verjaardag van je zoon.
hoop voor hem dat het een hele leuke verjaardag word met veel taart en kadootjes kusss mram |
Advertise here!! |
Citeren15.11.20080 likes kussie schorp van harte met die kleine bengel, geniet er maar van voor je het weet is die groot zogenaamd en dan is die nog maar 8 ![]() |
Citeren15.11.20080 likes gefeliciteerd brenden met je 4 de verjaardag!!!
en mama van brenden natuurlij kowk gefeliciteerd!! kusss kirsten |
Citeren15.11.20080 likes hartelijk gefeliciteerd brenden , heel veel cadeautjes toegewenst en een fijne dag ![]() kusje shirley ![]() |
Citeren15.11.20080 likes schorp gefeliciteerd met brenden
leukedag dikke kus en knuff bear |
Citeren15.11.20080 likes thnxxxxxxxxxxxx all ook namens mijn grote knul
kusssssssssssssssssssknufffffffffffffffff schorp en kids ff stukkie spiderman taart voor allemaal:-) |