23.09.20050 likes
graag zou ik willen chatten met dominante mensen
Advertise here!! |
23.09.20050 likes graag zou ik willen chatten met dominante mensen |
23.09.20050 likes hahahhahahahah, hier is er een
cats |
23.09.20050 likes dan hoef je nie veel te zeggen met chatten, want je moet je mond houden, dominante mensen luisteren niet hahahahahahaha
Cats jij bent toch nie dominant ? zou meer zeggen open en eerlijk met een eigen rechtvaardige mening, je weet waar je bij jou aan toe bent en daar hou ik wel van...........punt uit. nootje.......... |
23.09.20050 likes Zijn we bijna allemaal..............iedereen heeft z'n zegje, try it out! |
24.09.20050 likes mrs bleubird,
waren we maar allemaal zo, helaas moet ik je zeggen dat het niet zo is. en catsie weet veel hoor. groetjes. Ik hou van mensen die open zijn en voor hun mening uitkomen. dan weet je waar je aan toe bent. dus mensen, kom op en zeg je mening. |
Advertise here!! |
28.09.20050 likes ik wil best mijn eigen mening geven maar wil het van te voren eerst even met iemand verifieren of het wel goed is |
01.10.20050 likes hahahahahahaha, tim, dat noemen ze voor je mening uitkomen??
daaaaacht het nieeeeeeeeeet. lol cats. |
01.10.20050 likes trouwens ik hou er niet van, als mensen het niet recht voor de raap doen, maar het met steken onder water naar voren willen brengen.
die heb je ook. cats |
23.10.20050 likes lijkt me moeilijk als je het niet recht voor je raap doet ... moejje wel verrekte lenig zijn denk ik zo maar te gissen |
23.10.20050 likes lijkt me moeilijk als je het niet recht voor je raap doet ... moejje wel verrekte lenig zijn denk ik zo maar te gissen
kus tim |