|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo,
Ik ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 25 en 30 jaar uit de provincie Antwerpen, die een leuke vriendschap willen opbouwen en indien het klikt zien we wel verder.
Ik fiets, wandel en zwem graag, maar ik ga ook graag eens naar de cinema |
Anonymous Undefined 65739 berichten hehe ik ben 32
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja en ze leg eitjes 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten helaas geen choco eitjes anders zou ik ze allemaal zelf opeten
|
tammie27 Undefined 6 berichten
 e alle die een advertentie hebben gezet hoe zijn tot nu toe de reacties geweest?
ik ben opzoek naar een leuke vriend en vriendin om mee te msnnen en te schrijvne heb net een behoorlijk moeilijke relatie gehad met iemand met bordelijn we waren ekaar kapot aan het maken ben blij dat het over is daar om zoek ik dus nu ook echte goeie vrienden die mij uit dit dal willen trekken  groet tamara pico |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo,
Leuk dat je op mijn berichtje hebt gereageerd.
Ik werk op dit ogenblik in een ondergrondse parkeergarage in Antwerpen.
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
Hopelijk tot later.
Groetjes koen |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo,
Ik ben op zoek naar alleenstaande vrouwen tussen de 25 en 30 jaar, die een leuke vriendschap willen opbouwen en indien het klikt zien we wel verder.
Ik fiets, wandel en zwem graag, maar ook af en toe een filmpje bekijken vind ik wel leuk
groetjes,
koen |
tukker1 Undefined 4 berichten |
feestnr37 Undefined 319 berichten haha tukker wat doe je dan met dat mooie weer hier op het forum whahaha ik heb lekker een terrasje gepakt en echt niet aan de chat gedacht whahaha maar is wel een hele goede tip van je hoor whaha nu maar hopen dat koen dat ook werkelijk heeft uitgevoerd want op antwoord kan tie dagen misschien wel maanden wachten toch whahaha |
tukker1 Undefined 4 berichten hihi, was net wakker van nachtdienst feestje  . en ging daarna het terras op.
koste me alleen weer hele boel euries, argh  maar goed gaat om de gezeligheid, en damuzzzzzzz kiek'n, grrrrrr die rokjes weer, en drank. 
|
|