Citeren09.12.20080 likes
ik dacht gisteren leuk naar toneel te gaan maar dat veranderde in een super toneel dag want in het toen ik in taxi zat wie denkken jullie dat er de hele tijd naar me zat te kijken juist ellis en toen gingen we naar boven naar de ruimte en schonk voor haar een bakje thee in daarna eerst wat oefeningen gedaan met de groep en daarna een super leuke oefening met waar de ogen dicht moest doen en de andere die gene moest begeleiden dus ik eerst met mark gedaan en toen kwam het leukste ik ging daarna met ellis en ja hoor ze had weer zo'n geheimzinge lache dus daarna gingen we spelen dus ik gaf haar een glaasje water en daarna voelde ik haar hand over mijn wangen aaien en ze noemde me een lekkerding en daarna in de pauze had ik iets voor haar en toen begon ze te slijmen van mag ik het zien dus ik gaf haar het gedicht en toen daarna dacht ik effe lekker muziek te luisteren maar wie zong er stiekem zachtjes achter mij mee ja hoor ellis zong mee en toen ging ik even weg na een tijdje kwam ik weer terug en toen had ellis een hoedje op en die begon weer te flirten met mij en toen gingen we weer spelen ging zei even weg en daarna kwam zei terug met een pruik op dus weer flirten met elkaar en op het einde moest ik effe de mijn smink van mijn neus afhalen dus ik vroeg wie dat bij wou doen dus ellis deed dat en ze liep mee naar de wc en toen deed ze mijn neus schoonmaken en vroag ik haar of ze hyves of email had en ze zei nee en toen zei ik geef me een kus want niemand was erbij dus gaf ze me gauw een kus op mijn wang en ik werd zo rood als ik weet niet wat dus daarna in de taxi begon ze weer te flirten met me
nou tot laterssssssssss
sjoerd
nou tot laterssssssssss
sjoerd