Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

zo voorbij

Advertise here!!

Citeren15.08.20100 likes
Dat was het dan,

ik en mijn vriend zijn uitelkaar,dag gezellige tijd samen, dag leuke avonden samen, dag het sms sochtends vroeg.

Het leven gaat gewoon door maar voor mij staat het stil, allemaal spullen in de woonkamer thuisgebracht, alles weer opruimen, alles weer een plaatsje geven.

ondertussen vraag je je af, waarom konden wij het nooit eens zijn, waarom moesten we zo aan elkaar wennen, waarom hadden we dan toch zo`n leuke tijd en voelde we veel voor elkaar.
je bent bezig met`zullen we gaan samen wonen` en dan is het voorbij.

blijkbaar word het nog even alleen zijn, maar dat kennen we al en gelukkig weet ik dat ik nooit hellemaal alleen zal zijn, want heb vrienden, leuke huisdieren, familie en god en dat maakt een hoop goed.

op naar morgen op naar een nieuwe dag want zitten miezen en miepen is zonde van de tijd.

groetjes truckster
Citeren15.08.20100 likes
heej truckster,

ik wens je veel sterkte!

we kletsen.com weer
Citeren15.08.20100 likes
kijk truckster dat is een hele goede uitgangs punt en heel positief dat je zo opschrijft.

Kuss buck
Citeren16.08.20100 likes
lieve truckster,

heel veel sterkte en wat bucket ook typt, een heel goed uitgangspunt, en goed dat je toch ondanks je pijn en verdriet zo positief denkt, hou je haaks, dikke kuss en knuf
Citeren17.08.20100 likes
bedankt allemaal, doet me toch goed dat dit gelezen word je wilt het toch kwijt en gelukkig zijn er ook andere die me een hart onder de riem steken.

Heb genoeg meegemaakt, en door positief denke,n ook als het zo onmogelijk en niet positief het allemaal is, het word er toch een beetje makkelijker van.

knuff van mij en hikey[konijn]

Adverteer hier