|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahah julio zal ik dat nou echt doen?
nee hoor julio een grapje het monotype voor mij is een lief iemand waar mee je kan lachen en alles kan delen en waar je nooit geen irritaties bij krijgt en alles van kan velen dat lijk me wel wat gewoon samen van het leven genieten want .........  een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar dan en tot nu toe lukt me dat aardig ik ga vrolijk door het leven  groetjes shirley xxx |
Het "monotype" zoals vrouwen dat graag zouden zien: uhhmmm...
een man die: humor heeft, een luisterend oor, gevoelig en teder is, vrijheid, onafhankelijkheid, een eigen mening heeft, openlijkheid, eerlijkheid en vertrouwen gevend, op zijn tijd een helpende hand biedt en zijn vrouw laat voelen dat zij voor hem speciaal is.
En... meiden nog iets toe te voegen...!
Groetjes, Dyana |
Love... hugs... and kisses... friends4ever... |
blanke_pit Undefined 1 berichten
Het "monotype" zoals vrouwen dat graag zouden zien: uhhmmm...
een man die: humor heeft, een luisterend oor, gevoelig en teder is, vrijheid, onafhankelijkheid, een eigen mening heeft, openlijkheid, eerlijkheid en vertrouwen gevend, op zijn tijd een helpende hand biedt en zijn vrouw laat voelen dat zij voor hem speciaal is.
he, dat lijk mij wel ....  blamke_pit |
vrolijke noot Undefined 319 berichten waar vind je die mannen ?????? dat monotype hahahahhha ben er nog nooit eentje tegengekomen hahahahah.
Maar ja, een man hoeft ook niet perfect te zijn, volgens mij hebben wij vrouwen te hoge eisen ???????
nootje.... nie veeleisend!!! |
|
thiej mhyj Undefined 1 berichten
jasko
jasko
jasko
jah hier een leuk meisje!!!!!!1 |
Lkkrtje_090 Undefined 3 berichten leuke meisjes voeg mij toe
Aminametje@hotmail.com |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha lkkrtje toch !!!
|
helaas lkkertje ben boven de 16 jammer kusssssssss hahahhaah
gr mram |
jeetje geef je eerlijk antwoord hoor je meteen niks meer
gr mram
|
|