|
|
|
Sinterklaas, ik wil heel graag een joekolade letter witte joekola
o en ik wil een mandje voor de poes.   Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn klompie gooi wat in mijn laarsje dank u Sinterklaasje |
Anonymous Undefined 65739 berichten sinterklaas,ik hoef niets,ik heb eigenlijk alles wat me hartje begeert,een dak boven me hoofd,iedere dag eten,en een hele lieve man en kids.Geef mijn cadeautjes maar aan kinderen en of mensen die het hard kunnen gebruiken. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn idee,Bonneke! Wanneer iedereen die het financiëel goed heeft het bedrag aan kadootjes voor de Sintavond eens aan mensen zouden geven die het heel hard kunnen gebruiken.. heeft iedereen een leuke Sintavond!!
Maja,het is wel heel erg leuk om bijv. surprises te maken en elkaar de gek aan te steken met rijmpjes....
Okee,ik zal mijn schoen ook zetten en wat ik erin krijg,geef ik weg!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten [U  [zo zet ook even me shoes neer als ik nu
niks krijg geloof ik niet meer in die vent
|
Anonymous Undefined 65739 berichten uhm ik set wel un schoen an snake die heeft er genoeg sow te sien!
en ik geef me cadeautje owk weg hoor!
kussss kirsten |
|
schorpioentjuh Undefined 625 berichten en we zien wel of we lief zijn geweest he:P |
 doe hier maar in voor de hele familie. wij hebben niet veel nodig we zijn gelukkig met elkaar
|
Anonymous Undefined 65739 berichten maar nu heb ik hier niks in me schoentje gekregn.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb je nog geluk.................mijn schoen is weg !!!!  Loop al de hele dag te hinkelen !!........krijg je kramp van !!!
Gr.  Heli !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jaaa heb me schoen weer gezet  benieuwd wat ik krijg van Paashaas 
|
|