Citeren02.07.20050 likes
tja het liefste ben ik en mijn gezin aan Tstrand ons plekje is in blankenberge ,ook rustig in tuin en zeker genieten van het zonnetje,echt leuk toch .greetz en kusses marina superster6
Advertise here!! |
Citeren02.07.20050 likes tja het liefste ben ik en mijn gezin aan Tstrand ons plekje is in blankenberge ,ook rustig in tuin en zeker genieten van het zonnetje,echt leuk toch .greetz en kusses marina superster6 |
Citeren02.07.20050 likes Heel erg leuk, Superster, woonde ik maar zo dicht bij de zee....heerlijk, die zilte zeelucht!!!
XXX Jaco |
Citeren02.07.20050 likes Zo dicht by zee wonen we nu ook niet jaco,het is toch 111 km van ons ,maar toch leuk daar voor ieder van ons . greetz marina superster6 |
Citeren08.07.20050 likes hoi superster !
wij wonen helemaal niet aan zee ![]() maar wij gaan regelmatig naar mijn familie in Normandi? (in Frankrijk), die wel aan zee wonen... lekker !!!!!! ik kom zelf ook uit Normandi?, en ik mis de zee ![]() groetjes, dodo |
Citeren18.08.20050 likes goh ik wil owk wel bij de zee wonen maar is beetje ver van hier hihi!!!
maar toen ik op vakantie was in texel was ik egt heledagen aan ut strand te vinden owkal was ut geen weer om te swemmen maar togh haha!!! weetje ik ga gewoon later self aan ut strand wonen hihi!!! kussie kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren18.08.20050 likes jak, strand....dat vieze zand in je bilspleet ![]() zand in je biertje ![]() zand in je pakje shag ![]() zand tussen je tanden ![]() en tot overmaat ligt het hele strand vol met zand! nee hoor, geef mij de bijlmer maar ![]() |
Citeren18.08.20050 likes of een grasveld ? pacco ![]() |
Citeren04.11.20050 likes zon...zee...en strand!
in zeeland zingen we altijd het liedje van blof "hier aan de kust de zeeuwse kust" en ik woon super dicht bij het strand...en het is heerlijk! zelfs als het niet lekker weer is is het nog leuk om lekker een strandwandeling te maken. aan het strand ligt het bos!! het is super en ik zou voor geen goud met zeeland willen ruilen!!! super dikkke warme (zon) zoute (zee) korrelige (strand) Knufffel uit Zeeland! |
Citeren25.02.20060 likes weetje toen ik vanogtend wakker werd scheen de son door me gordijnen naar binnen en ut eerste waar ik toen aan dagt was: strand, zee, zon , swemmen!!! jah daar heb ik de hele dag al sin in!!1 maar doe het tog maar niet aangesien het vriest, leek me iets te koud, maar daarom ben ik maar ff naar rijkeswoerd( plas water in de buurt) lekkr gaan lopen met un vriend!!1 owk leuk!!! un mine strandje hahahaha!!!! lekkr in de kou met de wind die je sowat het water inblaast ehehhee maar owk un strak blauwe lugt!!!! dat is tog gaaf!!!! dese dag kan niet meer stuk( owk door wat anders hoor hahaha)
kuss kirsten!!! |
Citeren15.05.20060 likes hmmmm ik wil ook wel naar de zee ....en het strand ...
maar das waar ook ....ik vertrek bijna met suus op reis ....dan zien we wel waar we heen gaan he ![]() ik zie er al naar uit hahaha kussss mama xxxxx |