Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

yeahhh Bonneke is een jaar op klets :D

Advertise here!!

Citeren13.08.20070 likes
Nou zal niet egt veel bijzonders zijn,ik ga zo eerst de tandarts weer bellu sjucht en dan boodschappen doen en zo,en vanmiddag zien we wel.
Mijn dochter heeft inmiddels de boeken binnengekregen en als het slecht weer blijft dan gaan we denk ik gezellig de boeken maar kaften.
Mijn zoontjes moeten nog nieuwe gymschoenen,en misschien dat ik vanmiddag dat ook wel effe ga doen.
Ik heb niet egt iets gepland voor vandaag.

kuss en knuff BOnn
Citeren13.08.20070 likes
jha boeken kaften dat is rotwerk vind er niks aan
maarjha moet toch gebeuren he
ik moet het over 2 weken ook weer doen
maar uhmm miss wil jij het wel voor me doen toch ?

enne ik heb ook verders niks gepland ook niet voor vanavond weet niet eens hoelaat we trg zijn uit het leeuwarden dus jha
Citeren13.08.20070 likes
hahahaha is goed wilma,maar ik kaft ook niet hoor doet me dochter lekker zelf hahahah zal het aan haar vragen.
Je hebt groot gelijk dat je niets plant doe ik in de vakantie ook nooit egt,als de kids weer naar school zijn heb je al zoveel dingen die dan weer moeten dus vakantie is voor mij egt vakantie ook.

kuss en knufff bonn
Citeren13.08.20070 likes
oke dan dat wilt ze vast wel doen hoor
en ik plan het ook niet we weten niet tot hoelaat we in het zwembad blijven die is tot 22.00 open dus jha we zullen wel veel eerder weggaan want ik ga om kwart vor 12 weg en dan zijn we er om 13.00 wel want ik ben dan 12 uur in hallum bij me vriendin en dan gaan we vandaaruit naar de bushalte toe buskaartje kost niks meer hierzo inde vakantie 1 euro reizen en dan is kaartje een uur geldig en na de vakantie is na half 10 's ochtends 2 euro reizen dus das niks meer
Citeren13.08.20070 likes
waar haal je het kapitaal vandaan denk dat ik de bank er maar bij neem

Advertise here!!

Citeren13.08.20070 likes
Citeren13.08.20070 likes
en lenen is er niet zo maar bij
Citeren13.08.20070 likes
visser moeten we alles aan jouw verantwoorden????

hahahahahahahah

kuss en knuff Bonn
Citeren13.08.20070 likes
wijsheid komt met de jaren bonn

knufff visser
Citeren13.08.20070 likes
ow en ik d8 nog zo wijs te zijn maar dat valt dus blijkbaar nog tegen,maar 1 voordeel heb ik dan nog dat ik steeds wijzer zal gaan worden heb ik nog effe te gaan hahahahaha
Word ik dan net zo wijs als jouw????

kusss en knuff Bonn

Adverteer hier