|
|
|
superster6 Undefined 120 berichten Hey kletserkes mijn zoontje MORGAN speeld nu voetbal in 3* nationale,
de clubkleuren zijn daar geelrood.denk dat daar heel binnekort verslagen zullen opstaan en hopelijk ook fototjes groetjes en kusses marina superster6 |
pacco Undefined 538 berichten toppie marina!!!
mijn complimenten!
die van mij spelen nog met barbies, maar volgend jaar neem ik ze mee naar spa-francorchamps voor de formule 1 en het jaar daarop beginnen ze met karten  jara raikkonen en daisy alonso  grtz,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey super
wat leuk.....ik zei toch al dat Morgan een goei was!!  wonderfull xx |
Anonymous Undefined 65739 berichten helaas pacco  ik krijg mijn dochter niet mee naar feijenoord
lieve groetjes shirley ( heb weer je vleugels gemist vandaag eigen schuld dikke bult  ) |
pacco Undefined 538 berichten na de lunch ben ik er zeker shir!!!
ff buiten de deur eten
kussssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey super, wie weet speelt hij ooit nog voor het nationale elftal.
cats |
superster6 Undefined 120 berichten Dat Morgan maar gewoon met voetjes op de grond blijft groetjes en kusses superster6 marina |
superster6 Undefined 120 berichten Hemiksem-ksvBornem 0-11;Morgan heeft 1*time opgelopen en 2 doelpunten gescoord ,2time was hij keeper en heeft maar 2 ballen moeten pakken ,voila de ploeg heeft gewonnen groetjes marina superster6 |
superster6 Undefined 120 berichten verleden zaterdag ,Morgan hattrik gescoord ,tevens eerstdoelpunt in deze nieuwe competietie,2tim? als keeper ,heeft 4 doelpunten gered 12-1 gewonnen.groetjes marina |
superster6 Undefined 120 berichten je kunt zijn foto zien op voetbalsite ,ga naar jeugd en vervolgens naar de ploegen,vervolgens naar gewestelijke premeniemen daar zie je MORGAN groetjes marina |
|