Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren22.11.20100 likes
Ja zoiets Babsie maar EEn WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN DIE A.S. WOENSDAG T/M ZONDAG zou kunnen sneeuwen en vriezen dus let op jullie all

zoennn & handdd all
Citeren22.11.20100 likes
hoef je niet zo boos te doen wolf, word er bang van............. En hoezo wolf, ben jij er iets eerder uit dan mij? Hoe vroeg ben jij eruit dan? Kijk ik denk dat ik eerder ben, maar ik ben verstandig en pak gewoon de fiets vroeg in de ochtend, die hoef je niet te krabben............
Citeren23.11.20100 likes
GRABBEN wat is dat Bonn nooit van gehoort,ik zet de auto gewoon in de garage dan hoeft ik niet te krabben en wolf in niet boos en je hoeft niet bang worden hoor!!Ik ben om 04.00m uur eruit Bonn vindt het vroeg zat dusssssssssssss

Fijne avond gewenst Bonn zoennnnnnn
; Auto handddd
Citeren23.11.20100 likes
inderdaad wolf, dat is heel vroeg, zo vroeg ben ik er niet uit inderdaad............... Maar ik zit gewoon mee te dollen gekk........... Fijne avond ook, dikke kus en knuf
Citeren23.11.20100 likes
Je blijf toch een van mijn favoriet Bonn we blijven happen

ik geef wel antwoord galekker door maak me gekkk

voor straks rustig aan doen anders val je op je plaat Bonn zo morgen wel eens glad kunnen zijn,anders mag je weer een claimbonnetje schrijven aan je werkgever

zoennnnnn & knufffff

Advertise here!!

Citeren25.11.20100 likes
nou mijn dag kan niet meer stuk omdat ik 1 van je favorieten ben woeiiiiiii
Citeren25.11.20100 likes
Jammer dat ik geen zoennnnnn krijg van Bonn misschien een andere keer

Vanochtend toen ik de kids naar school bracht moest ik ook niet krabben

mijn wens is dat jou dag niet meer stuk kan gaan maar wel een fijne dag gewenst

zoennnn van wolf
Citeren25.11.20100 likes
ben je vergeten je brilletje op te zetten, heb je wel degelijk gezoend, kijk maar welke smileys er staan.
Nou die wens komt dan wel uit hoor mijn dag kan niet meer stuk inderdaad, en vanavond ga ik weer lekker springen........ Maar ik geef je ook een dikke kus en knuff anders loop je weer te mopperen
Citeren25.11.20100 likes
Hoi Bonn,

Weet je wat ik bedoel,ik zit met je te dollen,
hap hap hap hap

jij houd er ook van Bonn hihihihihi

Denk erom als je vanavond gaat springen dat je de juiste schoenen dracht niet op naaldhakjes

fijne avond Bonn met een zoennnnn
Citeren25.11.20100 likes
hahahah ten eerste wolf, draag ik geen schoenen als ik aan het springen ben, en te tweede ben ik niet gegaan want ik ben ontzettend moe en heb keelpijn Jij ook een fijne avond, dikke kus en knuf

Adverteer hier