Citeren22.11.20100 likes
Ja zoiets Babsie maar
EEn WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN DIE A.S. WOENSDAG T/M ZONDAG zou kunnen sneeuwen en vriezen dus let op jullie all
zoennn & handdd all

zoennn & handdd all

Advertise here!! |
Citeren22.11.20100 likes Ja zoiets Babsie maar ![]() zoennn & handdd all ![]() |
Citeren22.11.20100 likes hoef je niet zo boos te doen wolf, word er bang van............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.11.20100 likes ![]() ![]() Fijne avond gewenst Bonn zoennnnnnn ; Auto handddd |
Citeren23.11.20100 likes inderdaad wolf, dat is heel vroeg, zo vroeg ben ik er niet uit inderdaad............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.11.20100 likes Je blijf toch een van mijn favoriet Bonn we blijven happen ![]() ![]() ![]() ![]() ik geef wel antwoord galekker door maak me gekkk voor straks rustig aan doen anders val je op je plaat Bonn zo morgen wel eens glad kunnen zijn,anders mag je weer een claimbonnetje schrijven aan je werkgever zoennnnnn & knufffff |
Advertise here!! |
Citeren25.11.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.11.20100 likes Jammer dat ik geen zoennnnnn krijg van Bonn misschien een andere keer ![]() ![]() Vanochtend toen ik de kids naar school bracht moest ik ook niet krabben ![]() ![]() mijn wens is dat jou dag niet meer stuk kan gaan maar wel een fijne dag gewenst ![]() zoennnn van wolf |
Citeren25.11.20100 likes ben je vergeten je brilletje op te zetten, heb je wel degelijk gezoend, kijk maar welke smileys er staan.
Nou die wens komt dan wel uit hoor mijn dag kan niet meer stuk inderdaad, en vanavond ga ik weer lekker springen........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.11.20100 likes ![]() ![]() Weet je wat ik bedoel,ik zit met je te dollen, hap hap hap hap ![]() ![]() jij houd er ook van Bonn hihihihihi Denk erom als je vanavond gaat springen dat je de juiste schoenen dracht niet op naaldhakjes ![]() fijne avond Bonn met een zoennnnn |
Citeren25.11.20100 likes hahahah ten eerste wolf, draag ik geen schoenen als ik aan het springen ben, en te tweede ben ik niet gegaan want ik ben ontzettend moe en heb keelpijn ![]() ![]() |