Citeren29.10.20100 likes
auto?? We zitten niet in het programma keurings dienst van Waren of wel? Ik ben al geinspecteerd en goedgekeurd, dus bespaar je de moeite

Advertise here!! |
Citeren29.10.20100 likes auto?? We zitten niet in het programma keurings dienst van Waren of wel? Ik ben al geinspecteerd en goedgekeurd, dus bespaar je de moeite ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20100 likes Nou zou leuk zijn als ik Bonneke in een bikini zie ga ik lachen of ga ik ......,maar de bedoeling is goed Bonneke!!Als jij daar tijd voor heb graag een beetje opwarmen maar ik denk dat jouw manneke niet wil of gaat hij er naast zitten ![]() ![]() Bonneke een heel fijn weekend en een dikke zoennn ![]() |
Citeren29.10.20100 likes huh maar jouw vrouw zou dat wel leuk vinden???
En wat als je mij in bikini ziet, ga je lachen of..... wat bedoel je daarmee............................. Maar goed ik wens jouw ook een heel fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.10.20100 likes Gewoon Bonneke naar andere vrouwen kijken in een bikini daar is toch niets mis mee,denk maar even misschien weet je het wel,laat maar nu eerst weekend vieren ![]() ![]() ![]() ik wens jullie gewoon een leuk weekend zoennn |
Citeren30.10.20100 likes ging toch over,
wordt weer koud? nou vindt t wel meevallen de laatste paar dagen, heb lkkr buiten gewerkt, laten we hopen dat t zo blijft ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20100 likes Hopen dat het de komende tijd ook zo blijft...na die strenge winters hebben we wel eens recht op een zachte winter : S ivm met de stookkosten : biglol : (mag nog geen smilies tikken ) |
Citeren02.11.20100 likes Tornado het gaat up and down met het weer en we kunnen er niets aan doen helaas,maar we wachten wel wat voor het morgen wordt ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.11.20100 likes ik heb erover nagedacht wolf, en ik denk dat ik het antwoord weet........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20100 likes Oke Bonneke ;je hebt erover nagedacht en wat is je antwoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wens je ieder gevall een heel bezonder avond, zoennnnnn |
Citeren08.11.20100 likes ja poeppie dat ga ik niet zeggen wat daarop mijn antwoord is? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |