Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

word het winter of herfst weer

Advertise here!!

Citeren22.01.20120 likes
Is Freak een wippert,wat is nu de bedoelling,we gingen toch met zijn drieetjes,ik weet het niet meer,anders neem ik Mram wel mee als Freak niet mee doet Bonn,ik en Mram misschien is dit een optie Bonneke

fijne Zondag
Citeren22.01.20120 likes
Bonn, ik heb een 4-persoons slee , dus kunnen we lekker met z,n vieren Ik, jij Bella, en wolf
Citeren22.01.20120 likes
Hee mannen en vrouwke
wie zeg dat bella mee wil

Bonneke ga liever met freakske en wolf met mram dus Bella blijft lekker bij de openhaard
Citeren22.01.20120 likes
Bella, ik vind het leuk dat jij ook mee gaat met ons
Citeren22.01.20120 likes
weet je, anders gaan we gewoon om de beurt, want we moeten het wel goed geregeld hebben, want volgend weekend komt er volgens de vcorspelling sneeuw

Advertise here!!

Citeren22.01.20120 likes
Okeej, weet het goed geregelt, gaan wij eerst , Bonn.Kunnen we die slee goed in sleeen
Citeren23.01.20120 likes
Ja en dan heb ik geen sneeuw meer

Doegg freakske bekijk het effe

Ik ga wel alleen door de sneeuw wandelen, misschien kom ik plantje wel tegen ga ik met hem lekker sneeuwballen gevecht houden
Kan ik ook nog een grote sneeuwbal tegen zijn broertje gooien
Citeren23.01.20120 likes
bella, zo snel gaat de sneeuw niet weg, en we zullen je beloven dat we op tijd weer terug zijn zodat jij ook nog sleetje kan rijden met freak
Citeren28.01.20120 likes
Waar blijft de sneeuw Bonn dan kunnen we sleeen, misschien met twee vrouwen hihihihi,Freak heeft het nog steeds druk met BellaAls erbij jullie sneeuw valt dan kom ik ff langs en neem iemand mee die jij ook ken van hier tot dan Bonn zoenn en handd en ook natuurlijk een prettig weekend
Citeren30.01.20120 likes
het wordt winter

Adverteer hier