Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

word het winter of herfst weer

Advertise here!!

Citeren05.01.20120 likes
wolf, ik ben veel gewend hoor, maar toch bedankt, dikke kus en knuf
Citeren05.01.20120 likes
Zijn er mensen die vandaag iets mee hebben gemaakt met de storm,regen of hagel misschien wel beide,graag gedaan Bonn alles is gelukt vandaag zoenn
Citeren05.01.20120 likes
ik ben bijna in de sloot gewaaid, maar net niet, dus geluk gehad
Citeren05.01.20120 likes
...... Bonn
Citeren05.01.20120 likes
freak, het was blijkbaar mijn lucky day

Advertise here!!

Citeren07.01.20120 likes
Wat een rot weer hier regen en veel wind,hou het een keertje op,ben het zat aan het worden...,je had een engeltje boven je hoofd Bonn gelukkig niet in de sloot en Freak heeft nergens laatst van gehad of toch wel
wens jullie een fijne dag toegewenst Bonn & Freak en andere ook een fijn weekend !!
Citeren07.01.20120 likes
Wolf van mij mag de sneeuw wel komen, zomaar voor 2 weken

Die wind daar heb ik het nu wel mee gehad, maar ja we kunnen niet kiezen.

Fijn weekend wolf, ga je nog iets leuks doen?
Citeren08.01.20120 likes
Men zegt dat het volgende week iets kouder wordt en misschien komt dan ook natte sneeuw,laat maar komen dan hebben we dat ook gehad,ach we zien het wel Bella,het weekend niets bezonder gedaan!!Jij toevallig wel Bella?
Citeren09.01.20120 likes
Wolf mijn dochter was zaterdag jarig

15 jaar alweer, dus zaterdag feestje gehad, de rest van het weekend niet zoveel.
Maar van mij mag het 2 weken sneeuwen veel zodat we sneeuwballen kunnen gaan gooien, en dan moet het weer over zijn
Het weer wat we de laatste weken hebben gehad, mag van mij weg blijven.
Jammer dat ik je zo weinig zie of lees hierzo, vind het wel leuk om jou te lezen
Citeren10.01.20120 likes
ey bella, gefeliciteerd nog met de verjaardag van je dochter, wat gaat het hard, ook al een dochter van 15

Adverteer hier