Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

woensdag 4 nov. bestaat kletsen.com 5 jaar wij willen dit vieren

1

Advertise here!!

Citeren27.10.20090 likes
beste leden van kletsen.com

op woensdag 4 november bestaat kletsen.com 5 jaar om dit met jullie te vieren willen wij een spelletjes dag houden met vipprijzen te winnen , we gaan proberen om de hele dag te vullen onder andere kunnen jullie verwachten:

om 12:00 uur een muziekkwis met gerard en shirley in onze algemene room

om 16:00 uur een kletsen.comkwis met wilmaa en shirley in onze strandtent

om 20:00 uur een plaatjeskwis met snuffeltje en shirley in onze strandtent

bij de kwis zijn de prijzen

1ste prijs een maand vip
2de prijs 3 weken vip
3de prijs 2 week vip

elke moderator zal een of meerdere opdrachten vragen te vervullen aan leden die binnen haar/zijn shift aanwezig zijn , als deze opdracht vervult kan worden , kan hier 1 week vip mee gewonnen worden

er zal een fotowedstrijd plaats vinden , de mooiste foto(wint 2 weken vip) gekozen door een willekeurig lid die om 00:00 uur nog aanwezig is.

er zal een spel plaats vinden van raad waar die staat , beginnende om 10:00 uur met de eerste hint , elk uur volgt een nieuwe hint

ik hoop jullie allemaal te mogen begroeten op die dag , en ik hoop veel viplidmaatschappijen weg te kunnen geven

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren27.10.20090 likes
de kwis die anders om 20.00 word gehouden is die deze dag om 16.00 uur shirley
Citeren27.10.20090 likes
kletsen.comkwis is alleen maar vragen over kletsen.com visser , plaatjes kwis raden wie of wat het is , muziekkwis uiteraard met muziekvragen (smilie)
Citeren28.10.20090 likes
Kei leuk initiatief..
Citeren01.11.20090 likes
Best leuk om spelletjes te gaan doen bij kletsen eerst moet ik geverifieerd zijn en dat is mislukt helaas!!

Advertise here!!

Citeren02.11.20090 likes
mensen,hou je toetsenbord in de aanslag.. tis bijna zover
Citeren02.11.20090 likes
das een oude typmachine babs komt het daardoor dat typen wel eens moeilijk is ??
Citeren03.11.20090 likes
Ach... is dat t probleem gebruik m al jaren hehe,maar k zal m es smeren,miss help het
Citeren03.11.20090 likes
nog 1 dag
Citeren03.11.20090 likes
owww ja dan zou ik dat ook maar is doen babs misschien helpt het wel hoor

1

Adverteer hier