Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

winkelen

Advertise here!!

07.07.20050 likes
Nou ben voor het eerst even gaan winkelen in het forum, ik lag echt dubbel van het lachen, maar dat is niet moeilijk voor een vrolijke noot.
Heel leuk echt waar ! ik heb er van genoten !!!
OOk mooie gedichten ook al zijn ze weggehaald, mist toch niemand !
Jullie zijn echt allemaal lieve mensen waar ik zeker de komende tijd mee zal doorbrengen, het steunt mij toch nu ik werkloos ben, na drie jaar kei hard studeren, want viel niet mee werken en leren en huishouden en kinderen en ook nog full time !!
helaas heb ik ook nog mijn moeder verloren net voor kerstmis 2004 maar ja zo is het leven ! maar ik ga met goede moed verder !!!
anders heette ik geen vrolijke noot d dd d ddd.
Zo nu weten jullie wat meer over mij !
ik kom beslist vaker hier terug en zal van tijd tot tijd ook wat schrijven.

groetjes van de vrolijke limbo noot !!!!
07.07.20050 likes
Dank je wel voor je verhaal, vrolijke noot. Ik hoop van ganse harte dat je lang zult blijven en dat we van elkaars gezelschap zullen genieten!!!!

Dat vind ik wel heel erg vervelend voor je om te horen dat je moeder is overleden!!!! Ik weet hoe je je hebt moeten gevoeld, en nog, ik heb mijn ouders in 1999 en 2001 verloren....

Maar kom zoveel mogelijk langs als je wilt, en kunt natuurlijk, en we maken er een gezellige tijd van!!!!!!!!

XXX Jacootje
07.07.20050 likes
leuk dat je een berichtje achter laat, welkom op de klets, mijn gevoel zegt dat ook jij je hier thuis zult gaan voelen........ we hebben hier ook vaak een gezellig lunch uurtje, gewoon ook is komen kijken en gezellig meedoen........moet lukken voor een vrolijke noot

leuk kennis te maken

veel liefs van muts
07.07.20050 likes
heyyyyyyy vrolijke noot
tof dat je ons dat toe vertrouwd je hoort nu al thuis op klets en dat in twee dagen heb je goed gedaan kom gezellig zo veel mogelijk en het lunche uurtje begint meestal rond half twee je bent gezellig en net zo gek als de andere dus je heb echt de goede site gevonden leuk hoor
lieve groetjes shirley xxx
11.07.20050 likes
Hey vrolijke noot

Fijn dat je van het forum genoten hebt,heb begrepen dat je de chat ook al ontdekt hebt. Wens je heel veel plezier hier en dat gaat goed komen

Groetjes,

Nathalie
xxx

Advertise here!!

11.07.20050 likes
Hoi VN,

was leuk om je te "ontmoeten" in de kletskamer. erg bedankt dat je mij een gratis huistelefoon hebt toegezegt, dat noem ik nou vreselijk aardig!
is ie al gevonden in de 'troep' haha?
gr. en veel plezier op kletsen punt kom.

Adverteer hier