Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wilma is boos

Advertise here!!

24.11.20060 likes
nou ik ben dus erg boos
want ik had ruzie met me vijand en dat is vandaag uitgepraat
en nou heeft een leraar en domme grapjes en opmerkingen over gemaakt want niet kon en toen ben ik dus boos en jankend deklas uit gegaan omdat ik het niet leuk vond want ik hadtoen tijdens die ruzie nog een allergie aanval gehad waar ik niks aan kon doen
en daar maakt hij domme opmerkingen over en nou had hij tegen me mentor gezegd dat ik grote monden gaf en niet luisterde en nou had me mentor gebeld daarover maar die leraar had dus alles omgedraaid en nou gaan de rest van me klas en ik naar de teamleider maandag om dat te zeggen want ze had vergadering en we moesten maandag maar terug komen
maar wat vinden jullie nou van wat die leraar gedaan had

xxxx wilma
24.11.20060 likes
So he, wat een onprofessionele leraar. Dit is dus typisch een voorbeeld van een docent die er niks van begrepen heeft. Probeer hem te negeren. Waarschijnlijk is hij nooit gepest of doet hij zo om populair te worden bij de klas. Iig een dikke eikel. Heel veel sterkte en een dikke warme knuffel, Ronnie (zyx)
24.11.20060 likes
ja dat probeerd hij zeker maar ik ga maandag dus met de rest van de klas naar de teamleider want dit is niet normaal
en me ouders gaan ook bellen dat dit echt niet kan
en ik ga niet meer naar zijn lessen toe ook en dat mag ik ook niet van me ouders

knuffffffff terug zyx
kusss wilma
25.11.20060 likes
Meisie vind erg vervelend voor je, maar wees blij dat je klas achter je staat en je niet ook door hen in de steek gelaten word.
Ga er maandag gewoon heen en blijf rustig en vertel je verhaal gesteunt door je klasgenootjes.
Maar niet met zn allen doorelkaar heen schreeuwen he

Groetjes Tess xXx
25.11.20060 likes
ja idd daar ben ik wel blij en nu kan hij ook niet zeggen dat hij dat niet gezegt had en daar ben ik wel blij om
en wii schreeuwen nooit door elkaar maar praten wel door elkaar soms maar dat doen we niet maandag en het is nu afwachten wat er maandag gezegd word en het ergste is dat hij vandaag de scheidsrechrter was bij de voetbalwedttrijd van ons

kusss wilma

Advertise here!!

25.11.20060 likes
ik heb hem volledig genegeerd dus
en nu ben ik veel vrolijker dan gister en vrolijker da woensdag en donderdag
en tot ik naar de teamleider ben geweest blijf ik hem negeren

kusss en knuff wilma
25.11.20060 likes
Hoi WIlma,

Negeren is vaak het beste wat je kunt doen, goed gedaan dus meis
Hoop voor je dat het gesprek een goed en tevreden einde geeft

Groetjes Tess xXx
25.11.20060 likes
ja dat hoop ik zelf ook en nou kan hij ook geen andere dingen zeggen want de hele klas was erbij

kussssssssss en knuffff wilma

Adverteer hier