Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

willen jullie helpen?

1

Advertise here!!

Citeren27.06.20060 likes
bij ons in het dorp is een jongetje van een jaar of 10; Mees
hij zingt al een paar jaar en is in onze omgeving al behoorlijk bekend, nu is er een poll op de site van de nedertaler voor de gelderse roos, nu wil ik jullie vragen om ook te stemmen voor onze kleine mees.

ik ken hem persoonlijk en het is een leuk, lief en af en toe brutaal ventje, ik zou het leuk vinden als hij zou winnen.

je kunt stemmen via deze link www.denedertaler.nl en dan kiezen voor Mees, het liedje heet : de allerliefste mama

groetjes treaxxx
Citeren27.06.20060 likes
ik heb gestemd treetje

gr. jeanette
Citeren27.06.20060 likes
Wij hebben ook gestemd hoor Tree.

Groetjes & xxxxxxsjes
Nice & Tess
Citeren27.06.20060 likes
ik heb ook gestemd hoor treetje
Citeren27.06.20060 likes
ik ga gelijk ff stemmen hoor treetje!

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren27.06.20060 likes
allemaal bedankt, ook namens kleine mees (zo noemen wij hem omdat zijn opa ook mees heet)

hoop dat er nog meer mensen gaan stemmen.

groetjes treaxxx
Citeren27.06.20060 likes
hij staat al wel vrij bovenaan he treetje ha, maare kan je ook meerdere malen stemmen treetje? dan doek dat wel ff!

kuss kirsten!
Citeren27.06.20060 likes
als jullie trouwens eerst meer willen weten over mees kun je ook even hier kijken http://www.mees.tv

daar kun je zien dat het een leuk ventje is ;)

groetjes treaxxx
Citeren27.06.20060 likes
ha heb ff stukie van ze liedje geluistert en ze foto's bekeken, ha grappig jochie , houd zelf niet van sulke muziek maar als hij ermaar blij mee is he!

hoop dat ie zal winnen!

kuss kirsten!
Citeren03.07.20060 likes
voor komende week staat ie nog op nummer 1 en hij is tegenwoordig ook al te zien op tv oranje voor de mensen met sateliet of digi tv

groetjes treaxxx

1

Adverteer hier