Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

wie wil chatten met me

Advertise here!!

Citeren10.07.20100 likes
Mijn naam is Karel. Ik ben 51. Door omstandigheden heb ik al jaren met mijn vrouw geen xxx meer. Daarom zoek ik een chatvriendin van ongeveer mijn leeftijd om te chatten en die af en toe met me willen webcammen Ik wil in de eerste plaats een leuke dame leren kennen om te chatten. Ik heb geen bedoeling om verder af te spreken. Het is misschien een bizar verzoek, maar wie weet ...
Citeren10.07.20100 likes
hoi karel

leden van kletsen.com komen hier om gezellig te kletsen onderling , maar mss vind je hier http://kletsen.com/dating.html wel wat je zoekt succes

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren10.07.20100 likes
word met de dag gekker hier
Citeren10.07.20100 likes
Citeren10.07.20100 likes
ik zoek een rijke vriendin met heel heel heel heel heel veeeel geld die moet ook niet zo zeuren en zo daar is het te warm voor.

heey karel

ik kan mijn voorstelen dat je een chat vriendin zoekt
kijk ook naarna dat ze niet zo veel zeur want daar heb je niks aan jongen geloof mijn maar

dan hoor doe dit doe dat dan denkje bij je zelf acht ja zo zijn vrouwen

groetjes dennis

Advertise here!!

Citeren10.07.20100 likes
Karel, wat ik me afvroeg weet jouw vrouw hiervan dat je uiteindelijk wil cammen met een vrouw om aan je lusten te komen? Of zie ik dit verkeerd. Kijk het is heel vervelend dat je geen seks meer hebt, maar je kan toch ook gezellig een film huren en dan jezelf helpen?
Maar heel veel sterkte met het vinden, kijk ik wil best gezellig chatten met je, maar cammen doe ik niet aan...........sorry
Citeren12.07.20100 likes
Ik wil iedereen bedanken voor de feedback.
Ik vind zelf bizar dat ik dit berichtje heb durven posten maar jaren zonder xxx maakt een mens soms wat hopeloos. Nochtans is xxx niet zo belangrijk in mijn leven. Anders was ik al lang vreemd geweest of was ik op stap geweest.
Ik laat het hierbij en ga, zoals gesuggereerd, beter naar een filmpje kijken.
Citeren12.07.20100 likes
lijkt me een goed plan, veel plezier en ik hoop dat je er wat aan hebt.
Maar kom je nog wel gezellig chatten hier dan?
inderdaad is seks niet het allerbelangrijkste in je leven maar wel fijn als je regelmatig seks hebt.........
Citeren13.07.20100 likes
Bonneke is vanaf nu onze Lieve Kletsen.comMona
Citeren13.07.20100 likes
babs?? Vanaf nu, dat was ik al hoor, ga maar eens goed zoeken, ik ben jaren geleden al begonnen als Mona............ Maar babs, hoe is het met jou? Ik wens je een fijne dag toe, en alvast een fijne vakantie, dikke kus en knuff

Adverteer hier