|
|
|
mrs bluebird Undefined 22 berichten Ik ga het hier allemaal nog ontdekken..........ben nog maar net lid. Maar eerste chats waren gezellig. Maar eh.. moonnie, ik ken je niet, maar zo ongezellig is het hier toch niet? Valt toch wel mee! Of had je gewoon een bad day? Moest je ff stoom afblazen? En kijk nu eens, allemaal reakties op jouw bericht, gezelliger kan bijna niet. |
Anonymous Undefined 65739 berichten the moon had zeker een bad day dat weet ik wel maar ik vind het jammer dat hij dit schrijft ik hoop dat hij het niet zo bedoelde (ps moon ik wens je veel sterkte) we kletsen.com weer xxx shirley |
the moon Undefined 61 berichten jep khad zeker een bad day en nu zeker dat vertel ik laters wel
|
man van toen Undefined 232 berichten nog altijd een bad day?
wil wel een luisterend oor zijn zenne |
Anonymous Undefined 65739 berichten ach moon  drie dikke knuffels voor jou
kusss shirley |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten moontje na regen komt zonneschijn ook voor jou.
cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja moontje, iedereen heeft wel eens van die dagen dat je hoopte dat ze om waren.
liefs nootje..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo'n dagen zou je in een kast moeten kunnen smijten, en ze er pas uithalen als het over is.
cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten cats, ik haalde ze er nooit meer uit !!!en de dagen die nog moesten komen zette ik al bij voorbaat in de kast !!!! maar ja weet nie waar je zo een kast moet halen ?
nootje........... |
Anonymous Undefined 65739 berichten gamma, ken niet zonder de gamma
catsie..... |
|