|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dit leek me nou wel een leuk onderwerp  breng je stem uit! en na n tijdje stoppen we de stembussen  IEDEREEN MAG MEEDOEN !!!
liefss iris |
Dioxon Undefined 277 berichten De knapste man .. : Patty21 en Denre (geef toe kon niet kiezen)
De knapste vrouw .. : Irisjee1
Whoeiii eerste die stemt.. |
tijger25 Undefined 22 berichten de knapste man
en de knapste vrouw vind ik al hoewel ik tijfel gaat mijn stem naar irisjee vanwege haar mooie lach |
stef30 Undefined 5 berichten knapste dames :irisje en Jonnie,iris wegens dr altijd vrolijkheid en dr wipneusje en jonnie omdat ze zo lekker is:D en lief
|
nu ga ik het doen   ik ben de oudere stempel
de knapste;Carin,Nenya,Wonder voor deze p.p. daar heb ik respect voor altijd;spontaan,aardig,lief als je iets vraagt krijg je bijna direct antwoord..dames ga zo door en o ja was ereen vergeten Shir natuurlijk ook 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke nu word het onduidelijk:P 1 man en 1 vrouw, want zo kan ik ook iedereen opnoemen
|
Elixyr Undefined 138 berichten Ik stem op Caat, waarom weet ik niet maargoed   Greetz Elix |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Knapste vrouw natuurlijk leen, mijn jaargenoot en omdat ze zo lekker tegen me aankruipt in bed..
Lekkerste man is zonder twijfel stef30...
behoeft verder geen uitleg! |
|