Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wens jullie fijne kerstdgn!!

1

Advertise here!!

Citeren14.12.20120 likes
Wens jullie allemaal fijne kerstdagen en hopelijk dat er ook wat sneeuw ligt dan kunnen we even naar buiten toe om sneeuwpoppen maken of sneeuwballen gooien

mvg wolf
Citeren14.12.20120 likes
Ik wens iedereen ook hopelijke een heel fijne plezierige kerstdagen hopelijk met jullie dierbaren

Met liefs Mfan
Citeren14.12.20120 likes
ook ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe en een heel goed, gelukkig maar vooral gezond jaar 2013 toe, dikke kus en knuf
Citeren15.12.20120 likes
Fijne feestdagen voor iedereen
Citeren15.12.20120 likes
wenst iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig maar vooral gezond 2013 toe

kusss en knufff

Advertise here!!

Citeren17.12.20120 likes
ik wens ook iedereen fijne en liefdevolle kerstdagen toe en een super 2013 met heel veel liefde en geluk. veel liefs jan ( bucketlake).
Citeren17.12.20120 likes
hoi buck, leuk je hier weer te zien, hoe is het met je?
Citeren17.12.20120 likes
hoi bonneke.met mij altijd goed he. heerlijk druk bezig.veel mensen helpen en veel aan schrijven . hoe ist met jouw dan? ik las dat je gestopt was met roken, klasse hoor. veel succes ermee bonneke.

veel liefs buck.
Citeren20.12.20120 likes
Ook ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar! Alleen nu nog even met zn allen duimen dat de wereld morgen niet vergaat ;)
Citeren21.12.20120 likes
lieve buck, fijn om te lezen dat het goed met je gaat, met mij gaat het ook goed, heel druk momenteel met werken, alle kerstkaartjes moeten op tijd bij de mensen op de mat vallen he Maar als je verder leest zie je ook dat ik inmiddels helaas weer rook, het ging niet helemaal goed, maar lees forum maar Ik wens je een fijne dag toe, dikke kus en knuf

1

Adverteer hier