Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

website.

 
 
1

Advertise here!!

Citeren19.12.20130 likes

hoi!

heeft iemand tips of gewone algemene uitleg voor mij

als het gaat om het nieuw opbouwen van een website op internet..?

alvast bedankt

tjits

Citeren19.12.20130 likes

ik kan je niet helpen babbel ,

ben al bly dat ik me pc aan en uit kryg

groetjes

Citeren21.12.20131 likes

Hoihoi,

Ik zal je vast enkele tips kunnen geven, maar het zou handig zijn indien je iets meer informatie zou geven over wat voor website het is. De raad die ik je ten alle tijden kan meegeven is, als je er een succes van wilt maken, zul je er de nodige uren in moeten steken. Het gaat niet vanzelf.

Als ik voor mezelf kijk;  ik besteed direct, of indirect wel 12 uur per dag aan Kletsen.com (en de laatste maanden wel meer dan dat). Het schrijven van nieuwe software, verbeteren van bestaande modules en dan komen er nog van die idioten voorbij die, om hun eigen gebreken te compenseren, hier de boel onderuit willen halen.

Net zoals de oude site van Kletsen.com gebruiken wij Open Source software. Op deze manier kunnen wij de ontwikkelkosten relatief laag houden en gebruik maken van andermans kennis. Om Kletsen.com uniek te houden heb ik het design gemaakt (de achtergrond muur is bv. een verwijzing naar de eerste site van Kletsen.com), ontwikkel ik modules, zoals de kaart van je eigen omgeving, het watermerk in de foto's, de vernieuwde forums, de manier waarop het aanvragen van nieuw wachtwoord gaat, het verifiëren, en zelfs de spam filters die we gebruiken heb ik zelf geschreven.

Om mezelf een klopje op de schouder te geven; ons spam filter is zo goed dat dit door meerdere websites, zowel klein als groot over de hele wereld gebruikt wordt. Dit betekend wel dat de ontwikkeling van die modules steeds door moet gaan. Dit kost dus tijd en/of geld. M.a.w. je bent er nooit mee klaar. Wat vandaag goed is, hoeft dat morgen niet te zijn.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt, en zo niet, dan lees ik het wel.

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren23.12.20130 likes

hoi,

dank voor je reactie :)

Ik bedoelde meer algemeen; hoe vind ik een domeinnaam en hoe koop ik die...

Dan gaat het over een website met in eerste instantie een simpele lay-out met vooral fotos............ later meer tzt

Citeren23.12.20131 likes

http://www.versio.nl deze is vrij goedkoop

http://www.domeinnaam-kopen.org/ en hier kun je het een en ander vinden over domeinnamen en webhosting. groetjes

Advertise here!!

Citeren29.12.20130 likes

http://greendot-webhosting.net/

Citeren01.01.20141 likes

bedankt voor de sites tailes.

hosting.........wat doen  die ongeveer  voor je of weet je niet

Citeren04.01.20140 likes

ehm weet ik niet precies maar volgens mij kun je daar een site huren zeg maar, dan heeft ie al een soort opbouw. maar dat kun je beter ff op google zoeken denk ik, want ik heb er weinig verstand van. :) groetjes Tailes

Citeren05.01.20140 likes

Ik lig er uuuuiiiiiit :-(

Mag mooi niet meer binnen. 
Plofff had mijn spookganger gekickt en toen mocht ik ook niet meer binnen. 
*gaat stilletjes in een hoekje zitten huilen*

Citeren05.01.20140 likes

arme meid

zal wel weer goed komen ,hoop ik

 
 
1

Adverteer hier