Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

we werden verrast in het ziekenhuis.

3

Advertise here!!

Citeren10.07.20100 likes
heej,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, je hebt al een aardig buikje zo te zien. hoelang moet je nog?
en ik wens je veel sterkte hopen dat alles goed gaat!!
Citeren14.07.20100 likes
leuk hoor 2 kindjes spannend
druk aan het shoppen?
Citeren15.07.20100 likes
wij shoppen altijd wel ami en zeker voor de tweeling.
en ja het is zeker spannend.

sorayaM ik moet nog tot ongeveer december maar ja de meeste tweelingen komen eerder dus ja het is allemaal afwachten.

groetjes lovev
Citeren15.07.20100 likes
heej love,

dan moet je nog even, maar ook deze paar maanden gaan snel voorbij.. ik hoop dat alles goed gaat verlopen, en dat je af en toe wat neer zet over je zelf hoe het gaat
Citeren16.07.20100 likes
heyyy wat leuk zeg ))

gefeliciteerd

Advertise here!!

Citeren16.07.20100 likes
sorayam komt goed hoor.

en dank je elanaa
Citeren23.07.20100 likes
Proficiat love m en v..ga er zeker van genieten beide..voor je t weet zijn ze er al en zit je vollop in de luierflesjes modus..dat idee..
Nu alweer ruim twee jaar geleden kreeg ik mijn tweeling.Cliché maar t gaat allemaal vreselijk snel!!!!
Anyhoe...doe rustig aan ook....want t gaat nu zo ontzettend snel met je lijf....tis toch ff anders als met 1

Dikke kuss Majella
Citeren23.07.20100 likes
lieve love, zo mooie buik, ik had op eind zelfs nog niet zo`n mooie buik, ben er wel jaloers op, de mensen dachten dat het mijn oppaskindjes waren.... Is ook niet leuk hoor, ben je dan zwanger van een tweeling en niemand die wist dat je zwanger was...........maar ook bij mij liep het absoluut niet vlekkeloos, en ook heel erg veel controles, en ze zijn toen met 35.5 week geboren. Maar ik wens jullie heel veel sterkte en blijf erin geloven en vooral veel rusten
Citeren05.08.20100 likes
Wow van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst dat de kindjes gezond ter wereld mogen komen
3

Adverteer hier