Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

water overlast bij train en yasmijn fotos

Advertise here!!

Citeren07.10.20080 likes
dit is een stuk van de straat die naar onze huis gaat
dit is het plein die onder water licht is normaal een pakeer plaats die autos stonden allemaal hoger op in onze straat om te verkomen dat die niet meer konder starten zo dat was ons prive zwembad
dit is een straat die naar ons huis leid alleen die stond ook blank met water die is aan gesloten met 2 slootjes vijvers hoe je het ook noemt

dit is normaal een vijver met een hek hek is onder water en er staat ook een bankje
dit is een tunneltje naar de bus die staat helemaal blank en nu nogsteeds die duurt wel een week voor je er weer onderdoorkan
hier is het groot geschut om alles weg te pompen ze zijn hier alles nog aan het regelen om alles vast te zetten
hier zijn ze al bezig om alles in het water in orden te maken het waren schatten van mensen die ons hebben geholpen we hebben ze lekker warme bakken koffie gebracht ze waren al door weekt
en het water is bijna over al weg maar niet alles is weg schadens vallen mee alleen ja de vissen zijn eigen wijs geweest om de vrij heid te nemen en zo dus er lagen wat doden vissen op het plein heb wel meer fotos als je er meer wil zien hoor ik het of train
met de vriendelijke groeten yasmijn en train
Citeren07.10.20080 likes
dat is wel erg veel water train en yas, maar ik heb een kadootje voor jullie

aub een bootje voor de volgende keer
Citeren07.10.20080 likes
is wat allemaal gelukkig jullie huis niet onder water

veel water is niet goed nederland verzuipt
paul
Citeren07.10.20080 likes
hey yas kan je wel elkedag bad nemen gratis heel groot zwembad
Citeren07.10.20080 likes
oeoeoe skinny dipping

Advertise here!!

Citeren07.10.20080 likes
Heb ook iets voor jullie
Citeren07.10.20080 likes
wow das boel water... mag ik komen swemmen?
Citeren07.10.20080 likes
jas of je moet grotere tenalady's kopen of voortaam gewoon op de wc plassen gatver wat een zooitje maak jij er van
Citeren08.10.20080 likes
het water op de plein en zo is gelukkig weg alleen tunneltje nu nog en dan is alles water vrij en kunnen we allemaaal weer overal na toe
Citeren08.10.20080 likes
tjoek op de skiessssssssss

Adverteer hier