Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wat zijn jou zwakke punten

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
je maak het te ingewikkeld wat zou jou min punten
Rick
Citeren24.04.20070 likes
let op rick whaha mijn zwakke punten zijn dus;
-heb moeite met nee zeggen zeg meestal ja terwijl ik nee bedoel
-ben soms erg verlegen whaha ja dat geloven jullie niet maar is echt wel zo (sommige momenten klap ik echt dicht en weet ik me niet te gedragen)
-ben soms erg opvliegend als mij iets wordt aan gedaan dan kan ik gelijk heel raar uit de hoek komen maar jah ze moeten me dan ook kennen willen ze het snappen maar jah dat is dus het probleem ze denken me te kennen maar je kan iemand niet kennen als je zijn of haar achtergrond niet weet whahahahah lol
Citeren24.04.20070 likes
oke dan zijn jou minpunten
Rick
Citeren24.04.20070 likes
ja goed he wahahah nu weet je ze ook lol ik hoef me daar niet voor te verbergen hoor whahaha
Citeren24.04.20070 likes
zo heb meteen mn berichtje ook verandert:P
Rick

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
whahaha kon je het weer eens niet zonder mijn hulp rick whahah nou ik help je graag op de goede weg hoor whahah lol ben blij dat je je berichtje nu beter hebt geformuleerd
Citeren24.04.20070 likes
jaa he anders krijg ik nog een naam hier op kletsen.com
Rick
Citeren24.04.20070 likes
hoezo dat heb je misschien toch wel enne daar moet je poep aan hebben he dat heb ik ook whahaha weet nu van een paar personen hoe hun zijn en die kleppen ook heel anders over anderen maar weet dat hun erger zijn dan die mensen die hun gebruiken om die zwart te maken dusssssss gewoon poep aan hebben en gewoon jezelf zijn joh whahah doe ik ook ik kom nu ook voor mezelf op hoor en hoef geen gelieg en bedrieg meer te accepteren
Citeren24.04.20070 likes
ben ik helemaal mee eens:P
Rick
Citeren24.04.20070 likes
heb geen minpunten ik ben een mispunt

Adverteer hier