|
|
|
ach weet je ik kan het me wel beetje voorstellen, het schijnt dat hij al ff stond te w8, als er dan zo'n takkewijf aan komt rijden en zet die auto voor je giegel in dat parkeervak whahahahahahahah
maar ik ben ook nie van suikergoed, ik liep naar hem toe en was ook nie zo aardig , maar toen ging hij ervandoor pfffffffff de loser  xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat ik een heel erg mooi en lief mannetje was, van mijn zoete geliefde...
Dank je wel, mijn allessie, je bent zooooooooooo heerlijk en zoooooo mooi xxxxx hvj |
heb vandaag nog nie kompliment gehad, enne dat komt omdat het nog zo heel vroeg is denk hihihihihihi
xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten niets nada nope 
|
Timberland Undefined 2690 berichten ik heb een compliment gehad van frank11, dat ik van de pot was gerukt, een kop heb als een paardenworstkroket.
echt, ik ben er stil van, zoveel complimenten in 1x
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb een compliment gehad, dat ik 3 mooie kinderen heb!!
mooi he!!!  g. jeanette |
espasa Undefined 1894 berichten .....dag is nog niet voorbij Sambal....
|
heb compliment gehad, dat mijn dochter zo verdomde veel op mij lijkt, weet nu eigenlijk niet of het in goede of kwade zin was  xx roos |
Timberland Undefined 2690 berichten had vanmiddag mijn veroorde...eh beoordelingsgesprek ... en mijn chef was zeer tevreden! jippieeeeeeeeeeeeee
|
een compliment verwend
zeker als je het niet bent gewend
in dat goede gevoel wil je wel blijven
er even iets over schrijven
voordat ik het weer vergeet
wil ik je vertellen
hoe goed het me deed
Hhahahah,
Copliment aan iedereen
.
. |