Citeren19.06.20060 likes
zèg dat nou nieeeeeeeeeeeeeeeeettttttttt

Advertise here!! |
Citeren19.06.20060 likes zèg dat nou nieeeeeeeeeeeeeeeeettttttttt ![]() |
Citeren19.06.20060 likes whahah moppie,.. maak je niet zo druk!!!!!!! kusssss en ja die wub smilie was wel leuk geweest hierro maar is er helaas niet hahaha
kussssssssssssssssssssssssssssssssss ik ga nog ff me mail checken,... kijken of je weer een boef mailtje hebt gestuurd en dan ga ik slapen kusssssieeeee |
Citeren21.06.20060 likes mijn complimentje vandaag: goh wat ben jij een mooie meid geworden!
was ik eerst lelijk dan?! ![]() ag heb je he van die oude mensen die je sinds je klein was niet meer hebben gezien en ik hun niet eens meer ken whahahaha! kuss kirsten! |
Citeren21.06.20060 likes heb vandaag helemaal geen compliment gehad ![]() niet verdiend denk ![]() |
Citeren21.06.20060 likes krijg je er een van mij zongirl: goede keuze om hier gezellig te komen kletsen!!!! ![]() kuss kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren21.06.20060 likes owwww wat lief bedankt kirsten ![]() |
Citeren21.06.20060 likes nou zonnetje van mij krijg je er zeker een hoor ,je bent echt een heel toffe en spontane meid,daar vind je tegenwoordig niet zoveel meer van hoor kusssssssss en knuffel ![]() |
Citeren21.06.20060 likes goh die zongirl krijgt zo wel complimentjes, zal vast blij mee zijn.
laat ik haar nou toch kenne, en ze zegt boer ik vindt het ook echt tof dat ik jou eens in het echie heb gezien, het was onwijs gezellie, doen we gewoon nog eens over . ow enne dikke kusssssssssssssssssssssssssss |
Citeren22.06.20060 likes ik vind zongirl veel leuker dan doornroosje ![]() |
Citeren22.06.20060 likes ![]() ![]() maar je heb gelijk, die zongirl is ook leuker. xx roos |