Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat valt je op deel2

Advertise here!!

Citeren14.10.20070 likes
toen las ik dit bericht pas kusssssssss knuffffffffffff
Citeren14.10.20070 likes
het valt mij op dat visser wel heel erg traag en laat reageerd hahahahah kussssssss en knufffffff
Citeren14.10.20070 likes
maar visser is niet altijd aanwezig visser is ook wel in de sporthal zoals vanavond hahahahah en visser kan niet op 2 plekken tegelijk zijn
Citeren14.10.20070 likes
ow nee???....... dat is ook zo je bent immers geen vrouw hahahahah vrouwen kunnen namelijk wel op 2 plekken tegelijk zijn en die kunnen tig dingen tegelijk hahahahahaha
Citeren14.10.20070 likes
likt me stug dat jij op je plek kan zijn en ook nog 15 km verderop heb je zo'n groot lichaam zal ik bang van worden

Advertise here!!

Citeren14.10.20070 likes
nee heb niet zo`n groot lichaam maar ben wel heel lenig hahahahahahaahahhahahahahahah dus geen reden om bang voor me te zijn hahahahahahah
Citeren14.10.20070 likes
je bent een schat bonn maar ga slapen iedereen voor straks welterusten en we zien elkaar morgen weer kusssssssss en knuffffffff
Citeren14.10.20070 likes
ik ga ook slapen dus welterusten lieve visser en alle andere chatters kussssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren15.10.20070 likes
zal ik nu dan maar goeden morgen zeggen was fijn wakker worden vandaag met zonnetje wens iedereen een fijne week toe
Citeren15.10.20070 likes
een hele goeiemorgen alle lieve chatters,ik hoop dat jullie ook zo genieten van het mooie weer,kussss en knufffffffffffff

Adverteer hier