Citeren15.07.20070 likes
het valt mij op dat het terug mooi weer is als snuffeltje terug in 't land is
Advertise here!! |
Citeren15.07.20070 likes het valt mij op dat het terug mooi weer is als snuffeltje terug in 't land is |
Citeren15.07.20070 likes het valt me op dat het warm is in limburg
en dat ik het niet kon laten om toch te posten ![]() |
Citeren15.07.20070 likes valt mij op kan wilma wel buiten de pc |
Citeren06.08.20070 likes dat kan ik wel hoor visser
maar had niks meer te doen en was niet eens moe dus vandaar dat ik maar op het forum ging Het valt me op dat het weer lekker weer is |
Citeren06.08.20070 likes zeker lekker weer wilma maar zie geen zonnetje nu meer en lucht is grijs en bewolkt
visser |
Advertise here!! |
Citeren07.08.20070 likes Het valt mij op dat er best veel leuke oude bekende chatters niet meer zoveel online zijn,van sommige weet ik de reden maar ik mis ze wel.
Ik mis Twinky,snuffeltje,jaco,rain ,kirsten en ga zo maar door. ![]() ![]() |
Citeren07.08.20070 likes nou snuffeltje is hier nog geregeld maar dat is chat ze komen en op gegeven moment zie je ze niet meer
hier heb je kussssssssss van visser |
Citeren07.08.20070 likes Is ook wel zo maar bepaalde personen mis ik gewoon visss omdat je met sommigen toch een band opbouwt.
Kuss en knuff terug van mij |
Citeren07.08.20070 likes ik weet het bonneke maar word zo moeilijk om ze te overtuigen om te blijven sommige zijn het met sommige dingen niet eens en vertrekken ze is wel de weg van de minste weerstand kiezen probeer er wel wat van te zeggen als mij iets niet bevalt of het helpt is wat anders maar ik ben er nog dus doe het daar maar mee
kusssss alweer een kus knufffffff visser |
Citeren08.08.20070 likes Het valt mij op dat het alweer woensdag is en de kinderen nog maar anderhalf week vrij zijn.
Kuss en knuff Bonn |