|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik dagt alijd dat er geen opgeven bestond! maar mischien togh wel! ik kan nie meer vegten tegen me tranen se komen togh wel! ik hoef maar allen te sijn en me wangen stromen over van verdriet! ik weet het niet meer! ik weeet niet meer wat ik moet doen! ik wil hier weg! weg naar ergens anders! ver weg! ergens waar ik mensen kan vertrouwen! ergens waar ik niet meer hoef te schrikken van elke beweging die iemand maakt! ergens waar ik meself kan sijn sonder op te passen voor andere!
ergens ver weg!
want hier ka ik me dromen niet meer laten uitkomen! dat durf ik niet meer, dat kan ik niet meer! ik denk nooit meer! ik ben zo gesloopt dat ik dat niet meer sal durfen mischien wel nooit meer! in ieder geval niet als het zo door blijft gaan als nu!
ik zie egt geen weg meer! ben ik eindelijk zo ver dat ik de stap neem het op te gaan lossen, kan het niet!!!
liefs kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey lieve Kirsten,
wat moet ik hier van denken?
sterkte meid, en je weet me te bereiken.
dikke kus cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten
je weet mij ook te bereiken hier is altijd een plekje voor jou dat mag je nooit vergeten laat je niet slopen je heb twee keuzes denk ik als ik dit leest jij ziet er mss 3 maar ik zie er 2 je kan kiezen om uit het gevecht weg te lopen of er volop voor gaan ik hoop dat je me begrijp en doe je dat niet op dit moment bel me of kom prive dan zal ik het je uitleggen
kussssssssss lieve groetjes shirley hvj |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heyyyyyyyy Buuremeisje laat je geen verdriet doen he dit verhaal doet zelf mij pijn geloof dat maar en neem a.u.b contact mer Shiley op voor dat 't helemaal uitr de hand loopt doe "t Kirsten Ik wil niet dat mensen Jouw "t leven zo zuur maken. Als ik je hoe dan ook kan helpen weetje me wel tevinden he .
XXXXXXX Kirsten zoek hulp en praat er over .
hulp is er altijd |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb het niet opgegeven en heb eens naar meself gekeken wat het beste was voormij!
het heeft me goed gedaan hoewel het allemaal nog lang niet ok is, heb ik tog een groote stap gezet een maandje geleden en hoewel ik me daardoor alleen maar rotter ben gaan voelen, denk ik dat het agteraf wel goed was!
voel me nog steeds niet super en dat zou ook nog wel ff blijven! maar langzaam aan gaat het hopeluk beter en zal ik hopeluk ooit afkomen van de angst die ik altijd voel en ik hoop dat ik het vertrouwen in andere mensen weer terug zal krijgen! en dat ik mischien ooit nog wel eens mijn dromen werkelijkheid durf te laten worden( al lijkt die kans me heel klein)
kuss kirsten! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zo ,ik wil chat op
maar kryg dezelfde gekke tekens als toen ik ban had ?
jullie gaan me niet vertellen dat dat weer gebeurd is?
zo niet weten waarom ,dus |
Whahah nee joh, site lag eruit |
jaaaa weer goed excuses om dames te gaan kijken op andere sites
|
Anonymous Undefined 65739 berichten haha nee ,echt niet
ik kom er niet op
ben heel de dag niet op geweest en wou inloggen maar kom chat niet in |
klopt plant site ligt er uit. Zal in de loop van morgen wel weer doen. |
|