Citeren28.01.20090 likes
en als bon der te bejaard voor is wil ik wel bruidsmeisje zijn 
of ben ik weer te jong?

of ben ik weer te jong?

Advertise here!! |
Citeren28.01.20090 likes en als bon der te bejaard voor is wil ik wel bruidsmeisje zijn ![]() of ben ik weer te jong? ![]() |
Citeren29.01.20090 likes nee hoor chatgurl juist gezellig, jij bent altijd welkom op feestjes, lijk me leuk als je er dan bij ben,
was effe weg ik gister hup uit mn werk naar mn nieuwe liefde weer gezellig dus, zekerssss laat gewoorden maar super, nu nog 1 dag werken en dan ben ik er weer wat een feest, t komt helemaal goed tussen ons veel liefs storm en schorpje82 spreek ze elke dag op msn groetjes van storm en schorpje82. |
Citeren29.01.20090 likes nou lekker is dat stormpie, je geeft nog toe ook dat ik te bejaard ben om jullie bruidsmeisje te zijn. Zouden chat en ik niet samen bruidmeisjes kunnen zijn???????????? |
Citeren30.01.20090 likes bonneke als t zover is ben jij de eerste samen met chatGurl samen bruidmeisje, maar nu eerst effe weekend vieren voor jullie ook, hoop dat jullie of wie dan ook fijn weekend hebben, ik ieder geval dat weet ik zeker tot laterssss
ben weg van zaterdag tot zondag niet liefs schorp en stormmm |
Citeren30.01.20090 likes Yeaayy Bon & ik samen bruidsmeisjes ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.01.20090 likes yessssssssssssssssssssssssssssssssss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20090 likes storm vraag wat zijn love4uM en ik dan ![]() |
Citeren31.01.20090 likes hahah dan zal ik wel de chauffuer zijn op die dag |
Citeren31.01.20090 likes ja dat mag jij wel hoor als je dat zo graag wilt
uv en jij regelt onze dag lekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20090 likes als bij jou is ontstaan love zal je wel als getuige gevraagd worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |