|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Misschien een rare vraag maar toen ik wilde inloggen hier op kletsen,kreeg ik een domein verhaal dat kletsen ter veiling aangeboden wordt en dat er 250 euro was geboden
Wat houdt dit in???
Gaat kletsen weg????
Ik hoop dat iemand mij dat kan en wil uitleggen,groetjes en kusss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi bonneke ik weet niet hoe je aan dit berichtje komt maar.... ik kan je wel vertellen dat kletsen nooit wordt verkocht  tenzij er een rijke stinkerd komt hahaaha nee kletsen wordt niet verkocht of geveild en zal nooit weg gaan  anders koop ik kletsen wel  kletsen gaat niet weg nooit |
mama van vijf Undefined 1803 berichten haha nee he shir... anders weten we niet meer wat te doen.... en dan te bedenken onze kleuren rood-groen-rood-groen  kussss mama xxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve shir,ik kreeg deze melding toen ik in wilde loggen en ik was zeer verbaasd,sorry als ik voor onrust heb gezorgd maar ik schrok en daarom vroeg ik het omdat ik ook heel blij ben met kletsen,kusssssss en knufffffffffff Bonnn
En nu ik toch iets typ,waar is mijn topic fanclub Bonneke gebleven kan hem nergens meer terugvinden kuss en knufffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb voor je gezocht bonn maar ook ik kan hem niet vinden kusssssss knuffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik weet inmiddels waar die gebleven is visser,welterusten en kusss en knufff ik spreek je snel |
Tessem Undefined 2226 berichten Ik geloof dat jij een byzonder persoon bent bonneke, want lijkt erop dat jij de enigste bent die dat berichtje heeft gezien/gekregen  Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou tessem,ik ben zeker een bijzonder persoon maar ik heb het niet verzonnen,ik kreeg die melding kan het ook niet helpen en ik schrok zo dat ik het daarom hier heb gemeld,ik ben niet verslaafd aan chatten maar ik zou het wel enorm jammer vinden als kletsen weg zou gaan omdat ik super goede ervaring met kletsen heb en dat heb ik niet gehad in al die jaren dat ik chat dus vandaar Tessem.
kusssssssssss en knuffffffffffffffffff |
ik denk dat je verkeerde site heb www.kletsen.nl
Rick |
Tessem Undefined 2226 berichten Whahaha Rick, kwam het je benkend voor?
Ik heb ook ff getest en je hebt gelijk dan zie je wel dat bericht  Maare hoelang kom je hier al bonn dat je nu nog nl ipv com neerzet hahaaha
Groetjes Tess xXx |
|