Citeren23.10.20060 likes
wat heb je het laatst gekocht ??
ik een paar gordijnen voor in de gang
ik een paar gordijnen voor in de gang

Advertise here!! |
Citeren23.10.20060 likes wat heb je het laatst gekocht ??
ik een paar gordijnen voor in de gang ![]() |
Citeren23.10.20060 likes een nieuw toetsenbord, waarvan het nummeriek gedeelte los zit en alles draadloos... pffff wel ff wennen zo'n geval |
Citeren23.10.20060 likes uhh ![]() ![]() |
Citeren23.10.20060 likes een gave geblokte kuitbroek met een rose topje en daarop een bruin colbertje en een armband met de naam van mijn kleindochter erin ![]() xxx peetje |
Citeren23.10.20060 likes whahah krieltjes, doperwten en hamburgers ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.10.20060 likes Als laatste grote uitgave heb ik verleden maand een nieuwe comp gekocht. Maar het weekend ook wel ff lekker wezen shoppen hoor... ff de kledingkast aangevuld ![]() xxx pat |
Citeren23.10.20060 likes Het laatste wat ik heb gekocht, is gisterenavond om 22.00u een friet speciaal en een nasibal, die me de hele nacht dwars heeft gezeten, en er vanmorgen bij het tanden poetsen weer net zo vrolijk uit kwam ![]() Nakky |
Citeren23.10.20060 likes smakeluk ontbijteje jaco ![]() en ik heb net een strippenkaart gekogt, pfff dese wek moet snel moet snel voorbij zijn heb gewoon 26 strippen nodig op 1 dag alleen voor school!!!!!!!!!!!!! wordt arm... maarja naar de fiets op apeldoorn kost tog teveel tijd moet ik sogtens 6 uur de deur uit om er vervolgens savonds tegen half 7 weer thuis te komen... hahaha kusss kirsten! |
Citeren23.10.20060 likes laatste wat ik gekocht heb, is vanmiddag een staande lamp voor in de kamer, en laarzen voor mezelf.....
en ik ga straks nog zwembad kaartjes kopen ![]() ff heerlijk baantjes zwemmen, dit keer samen met mijn dochter. kusss feye |
Citeren24.10.20060 likes ik 2 paar schoenen en een eng masker en een robin hood muts. ![]() ![]() |