Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wat gebeurt er achter de schermen ?????

1

Advertise here!!

Citeren14.12.20050 likes
wat doe je zoal als je aan het chatten bent................!!! rook je, luister je muziek, of droom je wel eens weg, of bel je, val je vaak van je stoel ?
vertel............. wie het meeste tegelijk kan doen is de duizendpoot van kletsen.com 2006.

wie o wie ?
Citeren14.12.20050 likes
awel ik zal es beginnen se : hahahaha
ik lach me te pletter als ik op de site ben, ik drink soms iets,geef de tweeling soms te eten, heb soms telefoon hahaha,en soms staat er ook nog een strijk!!
oh ja, en dan de vuile luiers niet vergeten whahahahaha
en af en toe speel ik modje!! niet te vergeten!!

wie o wie doet dit ook? whahahahah

dikke kus mamsxxxxx
Citeren14.12.20050 likes
Wat ik achter de schermen doe is behoorlijk prive.
En niet geschikt voor deze site
Citeren14.12.20050 likes
Nee, ik niet Waters, ik hou het netjes!!!! hihihihi

Ik luister altijd muziek, geef mijn 3 poeskes eten, eet zelf, een lekker sigje erbij, en af en toe een lekker wijntje.
Ik lach, zing, bemin, huil (op zijn tijd, ja een man mag dus WEL huilen hihi)
En veel sms'jes en veel prive met mijn bitterzoete geliefde, maar niet als ik modje ben, hoor...

En ja, af en toe, zo heel even mijmer ik eventjes weg, in Hemelse gedachten hoe mijn toekomst eruit zal zien....maar dat weet ik eigenlijk al hihihihi

Jonckheere Jaco XXX
Citeren14.12.20050 likes
aan het mailen ,of een nieuw rooster tussen door maken, mailtjes bekijken, drinken ,snoepen, roken ,telefoon, printen, muziek luisteren ,soms ook tussen door strijken, kletsen met mn dochter tussen door ,katten in de gaten houden die doen dan altijd dingen wat niet mag natuurlijk hahahah ,heel soms msn dat was het denk ik wel

Advertise here!!

Citeren15.12.20050 likes
musiek luistere,
''veel'' rokuh,
drinkuh,
msn,
etuh,
tv kijkuh,
dinguh soekuh op internet,
belluh,
Citeren15.12.20050 likes
hahahah hebben jullie nog wel tijd voor te kletsen ???????
Citeren15.12.20050 likes
Alleen maar, Vrouwelijk nootje!!!!!!....alleen maar hihihhiihihhh

De Nakky XXX
Citeren16.12.20050 likes
um sowveel doe ik niet tegelijk meestal loop ik om de paar minuten naar beneden en ben ik dan weer trug hihi!!!
mar wat ik wel gelijk doe is: eten, drinken, lachen , huilen , zingen, kat aaien, msn, meels lezen en sturen, plaatjes soeken ohjah ook nog de stoel maken waarop ik zit aangesien die nogaluns uit elkaar valt hihi! en verder um volgensmij gewoon kletsen met jullie togh?! haha
dikke kuss kirsten!
Citeren18.12.20050 likes
tja wat doe ik allemaal achter de schermen.
eten, drinken snoepen te veel roken tutten, boekhouding tussendoor
en me ergeren als de pc weer eens uitvalt. Maar gelukkig ben ik er over een tijdje vanaf, dan heb ik mijn eigen pc terug.
heel veel liefs van cats

1

Adverteer hier