Citeren19.03.20120 likes
Was wel een halve kilo kibbeling, met saus, Bonn

Advertise here!! |
Citeren19.03.20120 likes Was wel een halve kilo kibbeling, met saus, Bonn ![]() ![]() ![]()
|
Citeren19.03.20120 likes Vandaag hebben we sla, met gebakken aardappelen, en slavinkje gehad.
En als toetje...frambozen vla.
|
Citeren19.03.20120 likes ja en, ik vind het gewoon geen maaltijd voor een hard werkende man, ik eet ook weleens kibbeling, maar dan op zaterdagmiddag in plaats van brood Maar goed jij zal er wel genoeg aan hebben![]() ![]() maar het is mijn mening en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje zielig voor je dat je dat als avondeten krijgt![]() ![]() ![]()
|
Citeren19.03.20120 likes Ik heb er wel genoeg aan ![]() ![]() En het was op zaterdag, dus heb ik vrij, en dan koken we meestal ook niet ![]()
|
Citeren20.03.20120 likes ow ach zo freak, maar even voor de duidelijkheid, je bent mij geen verantwoording schuldig hoor ![]() ![]() ik eet vandaag gekookte aardappels met rode kool en een appeltjes en een balletje gehakt en als toetje yoghurt met aardbeien
|
Advertise here!! |
Citeren21.03.20120 likes Hongaarse goulasch schotel. Toetje, citroenvla
|
Citeren22.03.20120 likes rijst met kip en broccoli, en als toetje vanille vla met caramel eet smakelijk allemaal
|
Citeren29.03.20120 likes vandaag eten we gebakken aardappeltjes met een slaschotel en een gekookt eitje en een saucijsje en als toetje sinaasappelvla
|
Citeren29.03.20120 likes Wij eten vandaag rijst met chap choi,en toetje bananenvla
|
Citeren29.03.20120 likes ik neem aan dat Ana vandaag kookt freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eet smakelijk
|