|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heel lief van je zoon hoor vrouwtje  maare jaco ik wil nu eigenlijk wel weten wat jij nu heb gegeten hahaha!
of ben je nog steeds aan het bedenken?  kussie kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen
vanavond maak ik lasagna
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten lekker jeanette ik moet zo nog naar de winkel weet nog niet wat ik ga eten , dus als iemand lekkere tips heeft  xxx peetje |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten ben er al uit eet vanavond gekookte aardappels,witlof met ham en kaas uit de oven en doe er lekker gemarineerde kipfilet bij en als toetje een chocolade toetje met slagroom xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten vanavond= aardappels , spinazie, gehaktbal en een eitje
als toetje heb ik chocolade vla of vanillie vla
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi hoi,
Vanavond eten Nice en de kids, aardappelen met doperwten en worteltjes. Ikke heb weer een zin in spruiten dus die zijn voor mij  met daarbij een gordon blue.
Eetsmakelijk!!
Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Het was dus Pizza Margherita, Kirsten...heerlijk  Jaco xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahah jaco tog maar de pizza!!! hihihih
en vandaag eer sown moeilij om de keuse te maken?
ik heb trouwens aardappels, spersieboontjes en javaansche schijf op( of hoe het heten mogt in ieder geval vegetarisch he:up  en yogert toe! heerlijk duz!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten wij hadden vandaag heerlijk verse gestoofde prei met piepers en verse worst....hmmmmmmmmmmm
en.. door mijn dochter geschild en gesneden want dat lukt me niet echt met mijn gekneusde pink  en voor morgen heb ik reepjesvlees in huis moet nog bedenken wat ik er mee maak maar dat verzin ik nog wel  groetjes treaxxx |
CUDE Undefined 41 berichten tot mijn grote schande besef ik ... dat ik vandaag eigenlijk nog maar 2 boterhammen, een potje ijs en een stukje vlees heb gegeten, valt het op dat ik geen honger had vandaag ? |
|