Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat eet jij vandaag

Advertise here!!

Citeren24.09.20060 likes
heel lief van je zoon hoor vrouwtje

maare jaco ik wil nu eigenlijk wel weten wat jij nu heb gegeten hahaha!

of ben je nog steeds aan het bedenken?

kussie kirsten!
Citeren25.09.20060 likes
goeiemorgen

vanavond maak ik lasagna
Citeren25.09.20060 likes
lekker jeanette ik moet zo nog naar de winkel weet nog niet wat ik ga eten , dus als iemand lekkere tips heeft xxx peetje
Citeren25.09.20060 likes
ben er al uit eet vanavond gekookte aardappels,witlof met ham en kaas uit de oven en doe er lekker gemarineerde kipfilet bij en als toetje een chocolade toetje met slagroom xxx peetje
Citeren25.09.20060 likes
vanavond= aardappels , spinazie, gehaktbal en een eitje
als toetje heb ik chocolade vla of vanillie vla

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
Hoi hoi,

Vanavond eten Nice en de kids, aardappelen met doperwten en worteltjes. Ikke heb weer een zin in spruiten dus die zijn voor mij met daarbij een gordon blue.

Eetsmakelijk!!

Groetjes Tess xXx
Citeren25.09.20060 likes
Het was dus Pizza Margherita, Kirsten...heerlijk

Jaco xxx
Citeren25.09.20060 likes
hahah jaco tog maar de pizza!!! hihihih
en vandaag eer sown moeilij om de keuse te maken?

ik heb trouwens aardappels, spersieboontjes en javaansche schijf op( of hoe het heten mogt in ieder geval vegetarisch he:up
en yogert toe! heerlijk duz!

kuss kirsten
Citeren25.09.20060 likes
wij hadden vandaag heerlijk verse gestoofde prei met piepers en verse worst....hmmmmmmmmmmm
en.. door mijn dochter geschild en gesneden want dat lukt me niet echt met mijn gekneusde pink

en voor morgen heb ik reepjesvlees in huis moet nog bedenken wat ik er mee maak maar dat verzin ik nog wel

groetjes treaxxx
Citeren26.09.20060 likes
tot mijn grote schande besef ik ... dat ik vandaag eigenlijk nog maar 2 boterhammen, een potje ijs en een stukje vlees heb gegeten, valt het op dat ik geen honger had vandaag ?

Adverteer hier