|
|
|
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee  gister om 6 uur wisten we nog niet wat we moesten eten en toen bleek de baterij van de klok leeg te zijn dus die stond op half 5 en ik had al door dat de winkels dicht waren en toen zou me vader kijken wat we gingen eten en toen zei ik dat het inmiddels 6 uur was geweest dus toen hebben we patat gegeten want dat hadden we nog wel  ennu vandaag krijg ik groentensoep
|
eet bloemkool en balgehakt
|
ow lekker roos de balgehakt mag je ook wel naar mij sturen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wow Wilma lekker hoor had jij zeker gedaan die klok stilgezet hahahahahaah.
Zijn bij jullie de supermarkten dan om 18.00 al dicht???
Was hier ook altijd zo maar de supermarkten zijn altijd minimaal tot 20.00 s`avonds open das wel lekker makkelijk in zulke situatie`s/
Ik voel me vandaag stukken beter heb goed geslapen vanacht dus dat scheelt al enorm.
Met jouw ook alles goed???
kusssssssssssssssss |
uuuhmmm neej hoor maar een baterij is ook wel eens een keertje leeg he  maarjha hier zijn de winkels op vrijdag tot half 9 open maar anders moeten we naar leeuwarden nou dan eten we wel tegen 8 uur als je 6 uur weggaat hoor dusjha
met mij gaat ut wel goed ben alleen moe maar voor de rest gaat alles goed dus
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Okey Wilma moe ben ik ook inderdaad zal het weer wel zijn maar ben dit jaar eigenlijk nog niet ziek geweest maar hoop het nu ook niet te worden eigenlijk.
Gisteren ben ik overdag veel gaan liggen en wilde vandaag rustig aan doen maar jah toen belde mijn dochter vanochtend op ze was erg moe,duizelig en vreselijke hoofdpijnen dus toen had ik haar geheel onverwachts thuis.
Maar ik rust gewoon een beetje uit,ben afgelopen heel druk geweest met verven in huis en nu ga ik meer rust nemen.
Zei de "oude" clown hahahahahha
Spreek je snel weer lieve Wilma kusssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik weet nog niet wat ik vandaag ga eten.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ga vandaag spinazie eten met lekkere schnitzels en als toetje bourbon hahahahha
xxxx en knuffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik zal het niet weten zag wel dat er kippenpoten uit de vriezer zijn gehaald maar wat de rest word zie het wel eet tussen de middag brood met oude kaas
xxxxxxxxxxx knuffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten is bekend wat ik eet rode kool word het vandaag
XXXXXXXXX knufffffffffffff visser |
|