Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wanneer is iets nog een mop?

Advertise here!!

Citeren13.06.20100 likes
hey iedereen

laatste tijd valt het me meer op dat ik tijdens het uitgaan wel eens meer dan alleen seksueelgetinte moppen toegespeeld krijg. ik probeer me er dan wel tegen te weren,maar blijkbaar ben ik dan niet 'stevig' genoeg overgekomen. een vriend van mij zegt je moet er niet zo zwaar aan tillen want het is maar de .... of hij zegt ze proberen je gwn op stang te jagen. nu moet ik wel zeggen;ik speel in een biljartclub,dus ik ben moppen als er zijn 2 xtra ballen op tafel(ik ben een vrouw)ergens al gwn gehoord. maar als er anderen dan beginnen over laten we kroelen of avances maken met die richting word ik wat ongemakkelijk erbij:zoals vandaag bvb.een min of meer fijne persoon waar ik al 2 maal tegen gespeeld heb zegt tegen mij ineens van als ik win kom ik bij jou eten en hij maakte het wel duidelijk dat het niet om het eten ging gaan. nu was mijn vraag ook ofdat er iemand tips heeft om met zo'n soort situatie's om te gaan?en ofdat als je die persoon de volgende keer ziet je er zeker (nog) iets van mag zeggen..omdat ik vermoed dat ie al ietje gedronken had,dat was niet direct duidelijk.maar mag je ook seksueel getinte moppen aanvaarden,laatste tijd komen ze bij mij de strot een beetje uit.en dan is de commentaar van ze heeft de laatste tijd iets tegen moppen.laatste tijd zijn het ook geen 'algemene' moppen meer;als er iemand tips heeft tegen zo'n soort moppen (en mannen)please post het hier,kan ik ze gebruiken.

groetjes,

joink
Citeren13.06.20100 likes
negeren is de beste optie dunkt me,hebben ze er ook geen lol in,net doen of je de opmerkingen niet hoort en gewoon lekker blijven biljarten
Citeren13.06.20100 likes
gewoon om blijven lachen en adrem reageren
ik zou in zo een geval zeggen wanneer zou je dan willen komen.
en als hij dan antwoord geeft zeg je is goed zal ik zorgen dat ik niet thuis ben want in ongezellig gezelschap heb ik geen zin
denk dat de hint wel overkomt
Citeren13.06.20100 likes
als men bij je wil komen eten zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen:
dat ze dan samen met je vriend alle afwas met de hand mogen afwassen nadien. want jij kookt natuurlijk niet dan die dag dat schrikt sommige mannen wel af denk ik.

en daag mannen uit door te vragen wat zijn tegen prestaties zijn als jij wint? denk dan aan verplicht in een jurk lopen voor zijn maten.
Citeren06.12.20100 likes
Of dat ie die Keu in zn hol wel lekker vind zeker!

Advertise here!!

Citeren06.10.20110 likes
nou ,ik geloof echt dat ik een meisje als jouw gauw laat schieten
beetje verdraagzaamheid
ook jouw gedrag is soms vreemd op chat
whaaa weet het myne nog vreemder ,maar daar sta ik bekend om
Citeren06.10.20110 likes
huh koffie jij laat deze bijzondere vrouw schieten?? wat maak je me nou kerel?!? dat vind ik nou raar gedrag, ben je ziek ofso?

joink gewoon grapjes terug maken, maar denk dat je niet zo adrem bent en juist omdat je niet tegen zulke grapjes kan, gaat men door.
een keer zo'n vent goed op zijn plaats zetten helpt wel.
Citeren30.04.20120 likes
Idd zo'n vent op zijn plaats zetten helpt enorm, meestal vinden dit soort mannen het helemaal niet leuk wanneer je hun mannelijkheid in twijfel trekt...

Vooraf een paar tegenreacties bedenken en dan toepassen wanneer het nodig is..

Mijn vrouw heeft als hobby paardrijden en haar meest gebruikte opmerking tegen ongepaste sexueel getinte opmerkingen is vaak..
"tov een ... van een hengst.. bak jij er niks van ... "

of

"mocht je van je vriendin/vrouw weer eens niet... en moet je dat hier nu gaan overcompenseren..."

of

"kun je merken wie bij jou thuis het voor het zeggen heeft..."

Het is net als dat onderwerp over pesten (wss zien die vrienden van jou het niet zo..., maar voor jou is het wel zo)
Je moet van je afbijten anders blijven ze in jou een gewillig slachtoffer zien, laat zien dat zij ook geraakt/gekwetst (in een groep) kunnen worden en ze komen meestal weer terug naar "aarde", een enkeling daargelaten zal nog extremer gaan worden dan hij al was... alleen maar omdat hij het niet leuk vindt om af te gaan voor zijn "vrienden".

Succes.

Succes ermee
Citeren30.04.20120 likes
Oh ja

Mijn vrouw had nog een leuke toevoeging...

Als hij terugkomt of als tweede opmerking kun je er nog altijd de volgende opmerking plaatsen...

Kun je wel tegen een vrouw... pak iemand van je eigen lengte ... zelfs al ben je groter.. dan komt die nog aan
Citeren25.07.20120 likes
Het onderwerp is hier al lang geleden,maar ik vind het nog wel een goede dat laatste!

ondertussen heb ik me daar wat meer weerbaarder in gemaakt.sommige moppen komen zo vaak terug dak ik er geen aandacht meer aan schenk: een beetje een automatische delete-knop;zo doorzichtig dat je ze van ver hoort aankomen.

En in adrem of een gepast antwoord geven indien nodig (want soms moet je gewoon negeren en dan houden ze vanzelf op omdat ze dan gezichtsverlies lijden) ben ik ook beter in geworden.

groetjes

Joink

Adverteer hier